andnaess Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Jeg plages litt med at sensitivitien på musa i RTW er alt for lav. Når jeg er inne i menyen før jeg begynner å spille oppfører musa seg som i windows, men når jeg kommer inn i selve spillet virker det som om sensitivity instillinga endres. I windows kan jeg flytte pekeren fra ytterkant til ytterkant (venstre-høyre) uten å løfte musa eller flytte håndleddet. Når jeg er inne i selve spillet må jeg derimot gjøre dette. Har så langt ikke funnet noen måte å endre sensitivity på, noen som vet om det er mulig og i så fall hvordan det gjøres? Et annet problem er at pekeren virker litt "slarkete", det er liksom en bitteliten delay fra jeg gjør noe til det skjer noe. Kan dette skyldes for tregt skjermkort? Jeg har et GeForce FX 5200, så det er ikke akkurat rå kraft vi har med å gjøre, men spillet ellers virker som det går greit. Kjører med absolutt laveste grafikkinstllinger all den tid jeg egentlig ikke bryr meg så veldig om grafikken.
Chasseur Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Litt hakkete mus er det flere som sliter med, inkludert meg. Men så har jo jeg trådløs. Hvis du har det kan det være derfor du har en "hakkete" mus.
andnaess Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Skrevet 23. februar 2005 Har ikke trådløs mus, og vil ikke påstå at den hakker heller, den beveger seg bare for tregt, og henger litt etter. Jeg fikk forøvrig nettopp svar fra kundestøtten til Activision, i følge dem *er* det mulig å stille inn sensitivity i spillet, så enten er jeg blind, eller så er kundestøtten på bærtur. Jeg har ikke klart å finne noe slikt i selve spillet, men jeg har ikke studert eventuelle config filer. Kundestøttefyren klarte da heller ikke å fortelle meg hvordan man stiller inn dette, bare at det er mulig. Lurt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå