Gå til innhold

Muligens problemer med et A7N8X-hk


Errae

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Jeg har et problem med tastaturet mitt eller hovedkortet. Er ikke helt sikker på hva som er galt.

Dette er hva som skjer:

 

Jeg bruker pc'en og plutselig løper tastaturet mitt løpsk. Skriver masse rare tegn. Først trodde jeg at det var batteriene på tastaturet mitt som var dårlige, men det ble ikke bedre ved å skifte. Så konklusjonen ble at tastaturet mitt var ødelagt, men så var jeg på lan i helgen å lånte tastatur med en kamerat. Og det fungerte ikke så bra heller. Sluttet å fungere, å skreiv tegn av seg selv. Så jeg tror muligens at det er hovedkortet mitt som er ødelagt...

En ting til som er litt rart er at av og til så blir det mye skraping på høyttalerutgangen også.

 

Hva tror dere ? hovedkortet som er ødelagt, eller noe annet ?

 

 

Trenger uansett litt hjelp før jeg orker å bruke masse peng på hovedkort eller tastatur...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lyd bug'en har jeg vært botri, den ble borte med nyere driver. Hvis du har volumkontroll på høytalerene kan det være den som er gåen og lager skurr.

 

Hvilke tegn er det keyboardet ditt leverer fra seg? mange av samme type eller bare masse rabbel? Kan jo være en knapp som henger litt kanskje, prøv med et annet keyboard å se om det samme skjer. Hvis det er et keyboard med masse ekstraknapper på så kan det være driverbug der også.

Lenke til kommentar

Tastatur som løper løpskt kan være noe tull med eventuelle plugger.

En kamerat hadde samme problem.

Men på det hovedkortet der har jeg samme lyd problem.

Det er ett eller anna som "krangler" seg i mellom, så det knitrer i lyden når du skriver på tastaturet. Var i hvertfall slik det var her.

Da må du passe på at alle bios instillinger er optimalt settings. Ikke agressive.

Men ja, hovedkortet er problemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...