Gå til innhold

Får en med half-life 1 når man laster ned steam?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En kamerat av meg lastet ned Steam fra csbanana, han fikk med half-life 1.. Er det mulig å laste ned steam med Half-life? Finnes ikke på csbanana lenger da.. :thumbdown:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ok, andrz, ta hintet da plz.

Du må skaffe deg key, ellers får du ikke spilt cs, du skaffer deg key ved å kjøpe hl1. Det er ikke så vanskelig skjønner du.

Skrevet

Er ikke så Noob som dere vil ha det til.. HAr jo key fra før, har hatt det i 1 år..! Kjøpte condition zero.. Men har bare lurt på om noen vet hvor jeg kan kjøpe half-life 1, så jeg kan spille TS online.. Har sett på mange sider.. Men til deg Rampage: Prøv å finn half-life 1 på Spaceworld du!! :whistle: Kanskje du ikke er så stor i kjeften etterpå!! :!:

Skrevet
Hvis det er kristian du mener anders så bare lastet han ned den fila, laget en account, så "fikk" han på en eller annen måte hl1 og cs 1,6 uten å registrere noen cd key eller noe!!!!!

Høres veldig tvilsomt ut. Greit at Steam har hatt en del bugs siden det kom, men en bug som gjør at folk får spill gratis? Neppe. Ville heller satset på at han allerede hadde HL eller noe lignende installert på maskinen når han la inn Steam, slik at cd-keyen ble hentet fra registeret på maskinen. Eller så har han lastet ned en litt mindre lovlig versjon av Steam ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...