andrz Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 En kamerat av meg lastet ned Steam fra csbanana, han fikk med half-life 1.. Er det mulig å laste ned steam med Half-life? Finnes ikke på csbanana lenger da..
A.J Green Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 http://www.filemirrors.com/search.src?file...&size=397857244 her får du med cs, men også hl1. husk at du trenger account/key da.
andrz Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Skrevet 21. februar 2005 Men han fikk også med key på en måte. Han kunne bare laste ned alle spillene til HL 1..
Rampage Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 ok, andrz, ta hintet da plz. Du må skaffe deg key, ellers får du ikke spilt cs, du skaffer deg key ved å kjøpe hl1. Det er ikke så vanskelig skjønner du.
andrz Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Skrevet 22. februar 2005 Er ikke så Noob som dere vil ha det til.. HAr jo key fra før, har hatt det i 1 år..! Kjøpte condition zero.. Men har bare lurt på om noen vet hvor jeg kan kjøpe half-life 1, så jeg kan spille TS online.. Har sett på mange sider.. Men til deg Rampage: Prøv å finn half-life 1 på Spaceworld du!! Kanskje du ikke er så stor i kjeften etterpå!! :!:
andrz Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Skrevet 22. februar 2005 Det er ikke bare meg som ikke finner half-life 1 skønner du.. Se på alle inleggene på forumet om akkurat det..
Rampage Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Vel, sant sies så er det ikke så lenge siden jeg kjøpte Half-Life1 på Spaceworld, i høst eller no, så synd det, fortsatt like stor i kjeften...hah!
andrz Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Skrevet 22. februar 2005 Sjekk nå da... MEn glem det trenger ikke mer hjelp til dette..!!
bææææææ Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Hvis det er kristian du mener anders så bare lastet han ned den fila, laget en account, så "fikk" han på en eller annen måte hl1 og cs 1,6 uten å registrere noen cd key eller noe!!!!!
Rampage Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 (endret) Ok, så du har faktisk skaffa deg key nå eller? Endret 22. februar 2005 av Rampage
ASDASDKL2131 Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Hvis det er kristian du mener anders så bare lastet han ned den fila, laget en account, så "fikk" han på en eller annen måte hl1 og cs 1,6 uten å registrere noen cd key eller noe!!!!! Høres veldig tvilsomt ut. Greit at Steam har hatt en del bugs siden det kom, men en bug som gjør at folk får spill gratis? Neppe. Ville heller satset på at han allerede hadde HL eller noe lignende installert på maskinen når han la inn Steam, slik at cd-keyen ble hentet fra registeret på maskinen. Eller så har han lastet ned en litt mindre lovlig versjon av Steam ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå