Gå til innhold

WoW + ISDN = ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hvordan går WoW sammens med 64kb isdn? Blir det utrolig laggy, eller til å leve med?

Har lest at blizzard sier det skal gå bra(kanskje de mener 128kb isdn), men lurer på om noen av dere sitter med isdn.

Har så utrolig lyst til å spille WoW, men vi får ikke adsl her oppi bygda med det første.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går vel å spille med ISDN, men jeg regner med at det ikke anbefales.

Dessuten kan du regne med en gigantisk telefonregning;) WoW er avhengighetsskapende.

Skrevet
Det går vel å spille med ISDN, men jeg regner med at det ikke anbefales.

Dessuten kan du regne med en gigantisk telefonregning;) WoW er avhengighetsskapende.

Vi har diger telefonregning fra før vi, er ikke noe å bry seg om :p

Skrevet

OT

Har dere ikke sett den reklamen, med han som kobler seg opp med modem :)

"what do they eat?

Same as us"

=)

Hva er forskjellen på modem og isdn?

Skrevet

Modem er analogt og har høyeste overføringshastighet på 56kbit/sec mens isdn er digitalt og kan overføre opp til 64kbit/sec på enkel linje og 128kbit/sec hvis man bruker 2 linjer.(tror det skal være mulig å bruke flere)

Skrevet

Tror ikke båndbredden er det viktigste i WoW, men heller ping. Kan ikke se på oppgavebehandleren min at den bruker noe linje når jeg spiller. Kansje oppe i 0,01 - 0,05% av 100Mbit på kortet.

Skrevet
Tror ikke båndbredden er det viktigste i WoW, men heller ping. Kan ikke se på oppgavebehandleren min at den bruker noe linje når jeg spiller. Kansje oppe i 0,01 - 0,05% av 100Mbit på kortet.

Så isdn kan klare seg fint? Og at det er dataen som er viktigst?

Btw: sry for dobbelpost.

Skrevet (endret)
har dere ISDN :dontgetit:  skaff dere ADSL noobs

Hva i h... har det å ha ISDN med å være "noob" (som sist gang jeg sjekka betyr nybegynner) å gjøre?

Som det allerede har blitt nevnt så kan ikke alle få ADSL.

Edit: Og litt on topic: ISDN går helt fint. Har en kamerat som spiller på ISDN, som har sånn "sitte-på-nett-i-5-timer-om-dagen-for-500kr-i-mnd.-ting" (Online 150?) :p

Så hvis du enten har den online 150-tjenesten, eller ikke har noe imot stor telefonregning så funker det helt fint :p

Endret av ZiggWarth
Skrevet

Jeg kan si med ganske stor sikkerhet at det går bra under normale omstendigheter.

Det er Raids og andre store sammenkomster som er et problem, der 40+ karakterer generer en del trafikk. Og da blir ~5 kB/s for lite for her må det være rom for mye mer siden spill serveren kan finne på å sende data i store båser ;)

Da stopper det opp for deg...

Jeg ville ikke anbefalt det. MEN, hør første med en som virkelig har pøvd dette ut i praksis, så han kan si hvor mye det går utover opplevelsen.

Pingen bekymrer meg egentlig ikke.

Skrevet
får ikke adsl her oppi bygda med det første.

hm... bor du et sted lagt ute i bushen eller? kan ikkje du få SDSL engang?

stakkars deg.... etter at vi fekk SDSL (1Mbit) så greier eg ikkje å leve uten :love:

Skrevet

Jeg kan fortelle dere at WoW funger helt fint! Når jeg flyr rundt i Xroads eller I orgrimmar så har jeg aldri over 230 ms.

Til vanlig når jeg quester litt ligger jeg på 129 ms (Veldig ofte akkurat på 129 : P )

Raids er værre, men det går.

Skrevet
Jeg kan fortelle dere at WoW funger helt fint! Når jeg flyr rundt i Xroads eller I orgrimmar så har jeg aldri over 230 ms.

Til vanlig når jeg quester litt ligger jeg på 129 ms (Veldig ofte akkurat på 129 : P )

Raids er værre, men det går.

Har du 64kb isdn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...