Gå til innhold

k700i eller 7610?

Senz0r

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har selv K700i og er veldig fornøyd. Har flere kammerater som også har den, alle er veldig fornøyde. Så k700i er tingen. Løp og kjøp

Skrevet

Anbefaler deg 7610, men dog bare mono lyd på mp3 spilleren, men andre specs veier mer enn k700i. Symbian, mpx.kamera, minnekort, bedre skjerm osv. Løp og kjøp! :thumbup:

Skrevet

Jeg har k700i og er veldig fornøyd.

en ting er LITT irriterende: lyder og musikk og sånn legger seg ikke alfabetisk..

Ellers kan du du jo se i prisguiden med erfaringer av begge telefonene..

Skrevet

7610 mener nå jeg.

Hvis du er opptatt av mp3 og vil ha mye plass er jo 7610 det klart beste valget. Det dumme er at den ikke har stereolyd, men har K700i det da?

Ellers får du(skriver kun det som er i tillegg) dette ved å velge 7610: mpkamera(eg. 0,98, men rundet av til 1,0), symbian(stas), minnekortplass(godt for mp3), s60(en fordel for de fleste).

Hehe... Det var veldig grovt sett, men det er jo vendepunkt for noen.

Skrevet

den har jo radio da.. og det har ikke 7610(??)

et skudd i blinde:

kanskje(??) man kan kjøpe handsfree med radioantenne til 7610 og laste ned radio.. det er jo symbian :p

det var et skudd i blinde!!!

Skrevet

Gå for 7610 du... Har den selv og er VELDIG fornøyd! :thumbup:

Mener 7610 har utrolig stilig design som skiller seg ut fra det meste :yes:

Jeg greier aldri å ha noe annet en en Symbian tlf nå... Har så evig mange flere muligheter med Symbian opperativsystem!

Skrevet
En med symbian og en uten kan ikke sammenlignes. :)

Sant, men alle trenger ikke symbian heller. K700i kan være mye bedre enn 7610 for mange, selv om de fleste aktive brukere her sikkert ville hatt symbian. :)

Skrevet

Jeg ville ha godt for 7610. Hovedfordelen er symbian, sykt mange muligheter med det. Hvorfor jeg vil anbefale denne er vel fordi jeg har den selv.. hehe ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...