gamer73 Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Jeg er Human warrior, men bruker også rifle med svært stort hell. Men jeg lager da også riflen og bullets selv (dette betyr mer dps). Setter to skudd i fiende før det når bort til meg...også hogger jeg løs med sverd som forsåvidt er hovedvåpenet mitt... Skjønner ikke at ikke flere bruker samme kombi som meg..jeg høster det beste fra begge leire..beste våpen (og desidert kuleste) i ranged klassen, og sverd som warrior mestrer til det perfekte. Jeg vil kanskje påstå at denne kombinasjonen av warrior og gunner er det beste overall kombien. Det virker ihvertfall slik! Men hovedspørsmålet mitt. Til dere som har peil...finnes det en skill som gjør at man kan skyte fra større avstander? Jeg syntes man må altfor nærmt for å skyte slik det er nå.
vorbis Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Hunter har et talent som gjør at de kan skyte fra større avstander, men warrior har dessverre ikke noe slikt talent. Men det er en bra kombinasjon ja, ingen tvil om det.
gamer73 Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Skrevet 21. februar 2005 ja synd det...men er det mye lengre dem kan skyte? i prosent? hva tror du/dere?
vorbis Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Her er talentet, Hawk Eye. Hunterne kan få 6 yards mer enn oss andre. Vet ikke hvor langt det er in-game, men det er vel en forskjell.
gamer73 Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Skrevet 21. februar 2005 hmm 6 yards er jo ikke akkurat mye da...men alt hjelper jo....
gamer73 Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Skrevet 21. februar 2005 Nei..ser på meg selv som en slags solomon kane...han gikk alltid rundt med to flintlåspistoler og av og til en muskedunderrifle..Han fyrte først av pistolene og riflen mot finden får så å lukke mellomrommet og sette i gang en serie med sverdhugg.... Altså dødelig på alle måter... Nå gjelder det bare for meg å finne en svart, bredremmet hatt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå