Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PC'en kommer ikke in i windows


Anbefalte innlegg

Det hele begynte i går da jeg trykkte på en link og det kom masse popups..

Og så kom det et bilde på skrivebordet som ikke ville fjerne seg. Og når jeg gikk på internett skom det masse popups og feilmeldinger.

 

Så jeg bestemte meg for å formatere. Alt gikk helt fint helt til jeg kom til den delen der den kopiere windowsen og sletter den.. KOm feilmeldinger der det stod at den ikk kunne kopiere den filen.

 

MEn den klarte ikke å fulføre innstalasjonen.

 

SÅ skrudde jeg av pc'en og då kom denne feilmeldingen:

 

ehhja024.jpg

 

edir:skrivelifs

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det ser ut for meg som om du har en dårlig WIN-cd.

En installasjons-cd til OS må være helt uten riper og skade.

Har hatt samme problemet en gang jeg også.

Etter at jeg fant en ny WinXP-cd så ordnet alt seg;)

Det er sikkert det som er gale..

 

Snudde cd'en og så merket jeg at den hadde masse riper..

Lenke til kommentar

Hei, du gjør følgende:

 

Last ned denne filen:

 

http://www.microsoft.com/downloads/details...b7-4fed408ea73f

 

Du må ha 6 tomme disketter klare...når jeg sier tomme mener jeg at de må formateres hvis det har vert gamle filer på den...nytter ikke og på gå inn og slette.

 

Start derretter settupfilen som du nå har lastet ned, fra nå får du beskjed om hva du skal gjøre.

 

når du har laget ferdi boot diskettene så starter du med og boote sikett 1..så får du videre veiledning.

 

Lykek til ;)

Lenke til kommentar
Hei, du gjør følgende:

 

Last ned denne filen:

 

http://www.microsoft.com/downloads/details...b7-4fed408ea73f

 

Du må ha 6 tomme disketter klare...når jeg sier tomme mener jeg at de må formateres hvis det har vert gamle filer på den...nytter ikke og på gå inn og slette.

 

Start derretter settupfilen som du nå har lastet ned, fra nå får du beskjed om hva du skal gjøre.

 

når du har laget ferdi boot diskettene så starter du med og boote sikett 1..så får du videre veiledning.

 

Lykek til ;)

Har laget de diskette me det programmet, men det går jo ikke å formatere me de disketene :dontgetit:

Lenke til kommentar
du starter instalasjonen me disse diskettene. Og i det du skal velge en "partisjon" som du skal instalere OS på så sletter du bare den partisjonen som du skal formatere...skjønner?

Ja trykker f8... Så kommer det fram hvor jeg skal boote fra så trykker jeg på floppy.. Og så begyner den og jobben men så kommer denne meldingen..

 

ehhja024.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...