Gå til innhold

Samme høytalere til to PCer


Anbefalte innlegg

Hei

 

Hvorda kan jeg bruke samme høytalersettet til to PCer.

 

Høytalerne er montert på veggen og PCene står et stykke fra hverandre. Hvordan kan jeg bruke samme høytalerne på begge maskinene?

 

Kan jeg splitte lydkabelen som går i den ene PCen slik at kabelen fra høytalerne går i begge maskinene? Kun en maskin blir brukt om gangen. I tilfelle hva heter en slik splitter?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det en forsterker inni bildet. eller går signalet rett fra pc'n til høytalerne?

 

renger med at det er pc høytalere med innebygd forsterker og da må du i tilfelle splitte signalet ja.

 

mini jack heter den enden som du putter i pc'n. Om du har standard pc lydkort da. men det er ofte phono plugger i andre enden ( slike som man kobler vanlige cd spillere og slikt med )

 

Klas olson og slike butikker har en del overganger og slikt til en billig penge.

i utganspunktet ikke noe problem å splitte lyden ( får sikkert høre det fra hi fi folk her tenker jeg ). bare pass på hva slags plugger det skal være i hvilke ender.

 

Om du skriver hva slags plugger ( oppsett ) du har blir det litt lettere og si akkurat hva du trenger

 

morten

Endret av 1morten1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...