Gå til innhold

Bedre bullet til min muzzle?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er Orc Warrior lvl 15 og har kjøpt meg en Muzzle (rifle), bulletene jeg har kjøpt tar bare 3,50 dps, noe som er ganske dårlig. Noen som vet hvor jeg kan kjøpe bedre bullets? Eller må jeg ha ny rifle?

Takker for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg er Orc Warrior lvl 15 og har kjøpt meg en Muzzle (rifle), bulletene jeg har kjøpt tar bare 3,50 dps, noe som er ganske dårlig. Noen som vet hvor jeg kan kjøpe bedre bullets? Eller må jeg ha ny rifle?

Takker for svar

Snakk med en engineer. De kan bla. lage crafted heavy shot, etc. Dette er ammunisjon som gjør mer dmg, men som også har level restrictions. Selges stort sett på AH, men snakke med en lvl 30+ Engineer, så ordner han deg kanskje noen ?

Rifler tilsvarende din egen lvl er jo også da å anbefale.

Skrevet

Takker for svar

Snakk med en engineer. De kan bla. lage crafted heavy shot, etc. Dette er ammunisjon som gjør mer dmg, men som også har level restrictions. Selges stort sett på AH, men snakke med en lvl 30+ Engineer, så ordner han deg kanskje noen ?

Rifler tilsvarende din egen lvl er jo også da å anbefale.

Hva er AH?

Skrevet

jeg er warrior selv. Og valgte engineering og mining kun pga muligheten til å lage mine egne rifler og kuler. Og nå har jeg bra kuler 4,5 dps og en utrolig god og sinnsykt stilig rifle. Man kan også lage forskjellige scopes til riflen.

Jeg må bare si at jeg digger utseende på riflene i dette spillet...og røyken som står ut fra munningen og flammene fra flintlåsen er bare kongerått.

Skrevet

Er faktisk ikke sikker..har ikke prøvd egentlig. For meg er det uansett greit da jeg kan lage meg en ny rifle uten at det koster meg mer enn et par sølv i produksjonskotsnader liksom. Må skaffe meg en moss agata, så skal jeg lage standard scope og prøve å feste på riflen min som allerede har crude scope festet.

Skrevet (endret)

Så klart du kan det. Men du får ikke crafted heavy shots 4,5 dps hos gunsmith. Da får du kun heavy shots 3,5 dps. du får bedre kuler hos gunsmith, men du må ha høy lvl for å bruke dem. En som kan engineering vil alltid kunne lage bedre kuler og rifler enn selv det beste dem har i gunshopps. Det var av denne grunnen jeg valgte våpenyrke. Jeg vil oppnå å ha den beste riflen som kan lages i dette spillet.

Men du kan få disse gode riflene og skuddene på auksjon, men det koster jo en god del spenn da....

Endret av gamer73
Skrevet (endret)

var akkuratt på auksjon huset i orgrimmar og kjøpte 200 explosiv shots (9,5 dps)

til 27 silver!

Noen som vet hvor man kan få tak i dette billigere?

EDIT:Skriveleif

Endret av ewok

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...