royale Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Jeg er Orc Warrior lvl 15 og har kjøpt meg en Muzzle (rifle), bulletene jeg har kjøpt tar bare 3,50 dps, noe som er ganske dårlig. Noen som vet hvor jeg kan kjøpe bedre bullets? Eller må jeg ha ny rifle? Takker for svar
Digitize Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Jeg er Orc Warrior lvl 15 og har kjøpt meg en Muzzle (rifle), bulletene jeg har kjøpt tar bare 3,50 dps, noe som er ganske dårlig. Noen som vet hvor jeg kan kjøpe bedre bullets? Eller må jeg ha ny rifle?Takker for svar Snakk med en engineer. De kan bla. lage crafted heavy shot, etc. Dette er ammunisjon som gjør mer dmg, men som også har level restrictions. Selges stort sett på AH, men snakke med en lvl 30+ Engineer, så ordner han deg kanskje noen ? Rifler tilsvarende din egen lvl er jo også da å anbefale.
royale Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Skrevet 21. februar 2005 Jeg er Orc Warrior lvl 15 og har kjøpt meg en Muzzle (rifle), bulletene jeg har kjøpt tar bare 3,50 dps, noe som er ganske dårlig. Noen som vet hvor jeg kan kjøpe bedre bullets? Eller må jeg ha ny rifle?Takker for svar Snakk med en engineer. De kan bla. lage crafted heavy shot, etc. Dette er ammunisjon som gjør mer dmg, men som også har level restrictions. Selges stort sett på AH, men snakke med en lvl 30+ Engineer, så ordner han deg kanskje noen ? Rifler tilsvarende din egen lvl er jo også da å anbefale. Hva er AH?
Fury Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Auction House. For Alliance er den i Ironforge, og for Horde er den i Orgrimmar.
gamer73 Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 jeg er warrior selv. Og valgte engineering og mining kun pga muligheten til å lage mine egne rifler og kuler. Og nå har jeg bra kuler 4,5 dps og en utrolig god og sinnsykt stilig rifle. Man kan også lage forskjellige scopes til riflen. Jeg må bare si at jeg digger utseende på riflene i dette spillet...og røyken som står ut fra munningen og flammene fra flintlåsen er bare kongerått.
Netforce Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Hvordan er det egentlig med scopes, kan man ha på et nytt scope om man kjøper et bedre? Eller må man kjøpe en ny rifle?
gamer73 Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Er faktisk ikke sikker..har ikke prøvd egentlig. For meg er det uansett greit da jeg kan lage meg en ny rifle uten at det koster meg mer enn et par sølv i produksjonskotsnader liksom. Må skaffe meg en moss agata, så skal jeg lage standard scope og prøve å feste på riflen min som allerede har crude scope festet.
royale Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Skrevet 21. februar 2005 kan jeg ikka bare kjøpe bedre kuler fra en Gunsmith? Gidd ikke å lære meg noe blacksmithing.
gamer73 Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 (endret) Så klart du kan det. Men du får ikke crafted heavy shots 4,5 dps hos gunsmith. Da får du kun heavy shots 3,5 dps. du får bedre kuler hos gunsmith, men du må ha høy lvl for å bruke dem. En som kan engineering vil alltid kunne lage bedre kuler og rifler enn selv det beste dem har i gunshopps. Det var av denne grunnen jeg valgte våpenyrke. Jeg vil oppnå å ha den beste riflen som kan lages i dette spillet. Men du kan få disse gode riflene og skuddene på auksjon, men det koster jo en god del spenn da.... Endret 21. februar 2005 av gamer73
royale Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Skrevet 21. februar 2005 (endret) var akkuratt på auksjon huset i orgrimmar og kjøpte 200 explosiv shots (9,5 dps) til 27 silver! Noen som vet hvor man kan få tak i dette billigere? EDIT:Skriveleif Endret 21. februar 2005 av ewok
gamer73 Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 ok..kan du bruke de kulene med lvl 15 ? Jeg husker ikke helt selv, men tror det var restriksjoner på bruk av kuler også...dvs lvl må være høyt nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå