sullis Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Heisan! Jeg har blitt skikkelig bitt av WOW bassillen, men jeg begynner å lure på om jeg har valgt feil character. Jeg spiller som Dwarf Paladin og har nå kommet i level 9. Jeg trives på mange måter svært bra som Paladin, men etter å ha lest litt rundt på diverse forum om at det fort kan bli ensformig og kjedelig som Paladin. Savner også ranged attack noe som jeg ikke er mulig på Paladin etter det jeg har lest. Vurderer å gå over til Mage, Priest eller Hunter, men jeg er svært usikker. Noen som har synspunkter og tips og komme med???
Aiven Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 (endret) Jeg var også ganske i tvil i starten, om jeg hadde valgt riktig karakter, men nå stortrives jeg som Warrior Jeg tror alle sammen er artige å spille jeg, bare stå på! Og paladineren er hvertfall god. Når folk spør "hvem er best?", går det mye i "Pally for teh win" og lignende. Uansett, jeg vil ikke råde deg til å skifte, stå på, så skal du se du finner din plass i verden Endret 21. februar 2005 av Munch
Digitize Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 De typiske krigeryrkene som Warrior og Palladin er "enklere" å spille enn mer kompliserte yrker som Rogue, Shaman og Priest. Hvis du vil ha enkel "hack 'n slash" spilling så velger du warrior eller palladin. Palladin er vesentlig bedre enn Warrior da de kan self heale, men det spørs om ikke palladin snart blir yttligere nerfet hvis spillere fortsetter å klage på pally's som de gjør. Uansett, spill med den du trives best med selv !
sullis Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Skrevet 21. februar 2005 Takk for tilbakemeldinger. Regner med at jeg fortsetter med min kjære Dwarf Palladin. Tror også jeg kommer til å lage meg en character til Mage eller Hunter for å se hvordan det er. For det er vel ingen begrensninger for hvor mange characters man kan ha på en konto??
Rookie_NO Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Takk for tilbakemeldinger. Regner med at jeg fortsetter med min kjære Dwarf Palladin. Tror også jeg kommer til å lage meg en character til Mage eller Hunter for å se hvordan det er. For det er vel ingen begrensninger for hvor mange characters man kan ha på en konto?? Tror ikke det, men max 10 i en realm...
zandzpider Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 De typiske krigeryrkene som Warrior og Palladin er "enklere" å spille enn mer kompliserte yrker som Rogue, Shaman og Priest.Hvis du vil ha enkel "hack 'n slash" spilling så velger du warrior eller palladin. Palladin er vesentlig bedre enn Warrior da de kan self heale, men det spørs om ikke palladin snart blir yttligere nerfet hvis spillere fortsetter å klage på pally's som de gjør. Uansett, spill med den du trives best med selv ! det er vel da ikke så enkelt? du skal sørge for at mobsa ikke går på andre enn deg (hvis du er i party).. den jobben er da ikke såååå enkel? (jeg har ikke spillt warrior typen i wow), men regner med at man må kunne litt "aggro" management? også klare å "pulle" riktig. men men
Digitize Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 det er vel da ikke så enkelt? du skal sørge for at mobsa ikke går på andre enn deg (hvis du er i party).. den jobben er da ikke såååå enkel? (jeg har ikke spillt warrior typen i wow), men regner med at man må kunne litt "aggro" management? også klare å "pulle" riktig. men men Hei ! Det er klart at en warrior og palladin er nødt til å kunne pulle på best mulig vis. Dog regnes feks. warrior som et yrke som er enkelere og mindre komplisert enn andre yrker. Viser til bla. "Tyren" fra Blizzard som kommenterer endel momenter på #Warrior forumet ; Bla. skriver han ; "Warriors in WoW are absolutely intended to be more interactive then warriors in other similar games (and possibly more interactive then characters of any class in other similar games). However, they are definitely intended to be less "twitchy/frenetic" to play then WoW rogues are. We feel as though it fits the kit of the rogue class best to have the most spastic gameplay of any class, which I believe we've accomplished pretty well. As such, I don't necessarily think it's legitimate to directly compare the twitch value of the warrior versus that of the rogue with the expectation that they will be the same. So, although we really do want warriors to have a substantial amount of button-pushing (which is already arguably very significant for some warrior builds that stance-twist a lot), rogues are intended to press noticeably more buttons in a given period of time then other classes. Therefore, I don't want to foster an expectation that warriors will be equivalent to rogues in this regard, even after the rage issues have been satisfactorily resolved." Han skriver da også ; "Please remember, this is not intended to imply in any way that warriors should be "slow or boring" to play, only that they aren't intended to be as frenetic as a rogue to play." Og det er så sant så sant - spill det yrket du selv trives best med ! Link ; http://forums.worldofwarcraft.com/thread.a...tmp=1#post85008
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå