Boralis Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 (endret) Slettet da den vistnok "forstyrret" enkelte Endret 16. oktober 2005 av Snekker`n
Doomcock Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 vel, de ser fine ut de der. å jeg har lest testen din tidligere, men d var strengt tatt ikke helt det vi lurte på spørsmålet gikk mer ut på om det er mulig med en chipsett-bokk på et k8n neo2 hovedkort, eller om dette vil kollidere med agp porten/skjermkortet. så hvis noen har noe fornuftig å si, og ikke bare vil fronte andre poster som strengt tatt ikke har noe med saken å gjøre så blir det satt stor pris på. mvh doomcock
Boralis Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 (endret) vel, de ser fine ut de der. å jeg har lest testen din tidligere, men d var strengt tatt ikke helt det vi lurte på spørsmålet gikk mer ut på om det er mulig med en chipsett-bokk på et k8n neo2 hovedkort, eller om dette vil kollidere med agp porten/skjermkortet. så hvis noen har noe fornuftig å si, og ikke bare vil fronte andre poster som strengt tatt ikke har noe med saken å gjøre så blir det satt stor pris på. mvh doomcock 5013461[/snapback] Det var da svært da,her var det ikke snakk om å fronte noe som helst,men å annbefale et produkt som viser seg å være svært bra og som jeg mener er en viktig del når en først vannkjøler Men de må virkelig unnskylde skal ikke forstyrre mere Endret 16. oktober 2005 av Snekker`n
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå