ukjentbruker Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Jeg har nylig tatt det rogue skillet der man får den antidoten og de sakene og visst jeg trykker "c" så får jeg opp at jeg har poison skill der, men hvordan bruker jeg dette? jeg greier ikke å finne det under menyen "p" der man finner alt det andre som fx. lockpicking. Er ganske noob i wow som dere kanskje ser :/ takker for all hjelp jeg vil få
ukjentbruker Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Skrevet 20. februar 2005 jeg er nesten 100% sikker på at det ikke er der.. har sett der utallige ganger.. men det questet var utrolig bugget hos meg og jeg strevde med å få det completet fordi alt var klikket? hva skal jeg gjøre da?
ukjentbruker Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Skrevet 20. februar 2005 ett til, kan du se noe poison?
tacomodo Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Måtte man ikke queste litt før man fikk det der? Begynner å bli en stund siden så jeg husker ikke helt...
Blib Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Du får det i et quest som en kan fullfære på lvl20. Ser ut til at det har bugga seg litt her. Var jeg deg ville jeg bare tatt kontakt med en GM
Vaktmestern Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 har du lært deg å lage noen poisons da? Det må du jo gjøre.
ukjentbruker Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Skrevet 21. februar 2005 har du lært deg å lage noen poisons da?Det må du jo gjøre. Hvor gjør man det da? Jeg har da aldri sett poison trainers? Vet du hvor man finner de?
haarod Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Du lærte å lage poisons når du fullførte questet, men du må kjøpe ingredienser, men du skal se skillen i spellbooken likevel. Kontakt GM som Blib sa
ukjentbruker Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Skrevet 21. februar 2005 Du lærte å lage poisons når du fullførte questet, men du må kjøpe ingredienser, men du skal se skillen i spellbooken likevel. Kontakt GM som Blib sa det er nå gjort, har en open ticket
Vaktmestern Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Gå til Rogue trainer så lærer du å lage poisons. Vet ikke om du kan få opp poison skillen uten å kunne lage noe, men er ikke sikker.
ukjentbruker Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Skrevet 21. februar 2005 Da var det gjort, kontaktet GM og han kom og fikset bugen for meg denne tråden kan stenges
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå