Gå til innhold

Få tak i en PSU til compaq pc

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Jeg har en gammel pc så jeg vil fikse opp, det er en "compaq preasario 9538" og er en 1995/1996 modell. Jeg klarte å sprenge PSU`en på denne pc`en for en stund tebage og nå vil jeg få an i gang igjen sånn at jeg kan spillle gamle spill sånn som kings quest 7, Tyrian og sånt. Tingen er at jeg trenger å få tak i en ny PSU til denne pc`en, noen her som vett hvor jeg kan få tak i en sånn en eller hvis dere har en jeg kan kjøpe så vil jeg og gjerne gjøre det??

Takker på forhånd for alle svar!! :thumbup:

Endret av Marcelo
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Bare pass på at du får AT-kobling med PSUèn, det finnes flere på markeder...

Hmmm ! merkelig, har flere PSU`er her som har bare den P2 delen...

Endret av jarmo
Skrevet (endret)

kan ikke så mye om sånt, men er en AT kobling det så er på det siste vedlagte bildet mitt??

Endret av Marcelo
Skrevet (endret)
kan ikke så mye om sånt, men er en AT kobling det så er på det siste vedlagte bildet mitt??

Kan du ta de ut og vise bilde av selve pluggene ?

Endret av jarmo
Skrevet (endret)

hvis du menere strømforsyningen( PSU`en) så vett jeg egentlig ikke, hvor ser jeg det? jeg prøvte å se på det tidligere idag, men fant ikke ut av det.

Endret av Marcelo
Skrevet (endret)
hvis du menere strømforsyningen( PSU`en) så vett jeg egentlig ikke, hvor ser jeg det?

Står på PSUèn.. eller ikke ?

Endret av jarmo
Skrevet

Tusen takk Jarmo!! men stemmer det der me Output 145watt max. for jeg vett ikke hva output betyr, jeg bare så at det sto der som en overskrift for der det sto 145 watt max??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...