kennedyairport Skrevet 22. juni 2002 Skrevet 22. juni 2002 stemmer det at man ikke må ha tlf. abb i tilleg hvis man bestiller Adsl fra NGT at man kan få det uansett
Bakaraka Skrevet 22. juni 2002 Skrevet 22. juni 2002 Ikke noe problem å få adsl fra ngt uten telefon abb. Bare du har linje inn i huset og sentral som er klargjort holder det tror jeg...Gjorde hvertfall det da jeg fikk det for 1 år siden.
Black Star Skrevet 24. juni 2002 Skrevet 24. juni 2002 Hiver meg på her... Dette er helt riktig. Bare Telehor som krever at du har telefonabb. for å bestille ADSL fra dem. Har du ikke det så må du betale ekstra (!!!). Før måtte du til og med ha ISDN. NGT derimot er likeglad i om du har telefonabb. eller ikke.
airguard Skrevet 24. juni 2002 Skrevet 24. juni 2002 Det er korrekt jeg avbestilte mitt hustelefon abbonement i det øyeblikk jeg fikk nextgentel. har nå kun fastlinje og mobil
Black Star Skrevet 24. juni 2002 Skrevet 24. juni 2002 Quote: Den 2002-06-24 11:13, airguard skrev:Det er korrekt jeg avbestilte mitt hustelefon abbonement i det øyeblikk jeg fikk nextgentel.har nå kun fastlinje og mobil Du mener ADSL linje nå? Fastlinje kan bety vanlig hustelefonabb. :smile:
bidz Skrevet 24. juni 2002 Skrevet 24. juni 2002 fastlinje kan også tolkes som "fast internett oppkobling", ergo noe adsl er :smile:
airguard Skrevet 27. juni 2002 Skrevet 27. juni 2002 haha jaja, fastlinje,adsl,fastpris, ett eller annet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå