Gå til innhold

"Must" spill til en ungdommsklubb

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hva med Singstar og Eyetoy? Har kun prøvd sist nevnte og kan anbefalle dette, kjempe kult er det også :thumbup:

Edit: Så ikke at det var til pc :blush:

Endret av Zemeckis
Skrevet (endret)

Ikke for å være frekk men siden han postet i kategorien spill(pc) så antar jeg at han mente nettopp det, spill til pc. Correct me if Im wrong :cool:

Tja spill til en ungdomsklubb, hvilke maskiner har dere da? Litt info om specs å slikt hadde ikke hvert å fordra... ;)

Hehe jeg bare ellllllllllllllsker Leif :love:

Endret av Izor
Gjest Slettet-10579
Skrevet

Unreal Tournament 2004 :)

Skrevet

et spill som er allright å ha på en fritidsklubb er kanskje world of warcraft, hvis dere har internett der da,

da kan de sitte på "klubben" å spille isteden for hjemme på rommet,

Skrevet
et spill som er allright å ha på en fritidsklubb er kanskje world of warcraft, hvis dere har internett der da,

da kan de sitte på "klubben" å spille isteden for hjemme på rommet,

Tviler på at WoW slår så veldig godt ann på en fritidsklubb! MMORPG er vel litt mer for spesielt interreserte på samme måte som strategy...

Men det er nå min oppfatning da...

Skrevet

Pc spec trenger dere ikke å bry dere om. Også WoW det er litt LOL det er faktsisk "få" som har kjøpt lisens. Og ikke tro at en ungdommsklubb punger ut penger til lisens til det! Og kom med konkrete forslag ikke så litt sånn dere og litt sånn herre greier.

:w00t:

Skrevet (endret)

For ps2 ville jeg ha anbefal tekken tag (4). Veldig enkelt opplegg, en runde, vinner går videre.

For pc: Cs 1.6 (kanskje source)

Endret av Larzemannen
Skrevet

"elsker" skrives med kun èn L.

Jeg synes du skal fortelle Leif om følelsene dine. Dere hadde vært søte sammen.

Når det har blitt sagt, vil jeg bare si at i klubbsammenheng så er konsoller mye greiere enn pcer. Ikke bare er det billigere og mer praktisk, men mange av spillene er laget spesiellt for sosiale sammenhenger.

Skrevet

"elsker" skrives med kun èn L.

Jeg synes du skal fortelle Leif om følelsene dine. Dere hadde vært søte sammen.

Når det har blitt sagt, vil jeg bare si at i klubbsammenheng så er konsoller mye greiere enn pcer. Ikke bare er det billigere og mer praktisk, men mange av spillene er laget spesiellt for sosiale sammenhenger.

Og ikke minst med tanke på at det alltid vil være noen som skal leke hackere og ødelegge for alle de andre... Dette slipper man stort sett med en konsoll. Og det som er viktig når det skal være på en ungdomsklubb er vel at "alle" kan bruke det? Da er det viktig at det er et pick-up-and-play spill. Bilspill blir foreslått her, og det er nok et godt alternativ. Tenker da spesielt på Burnout 3 som er blitt til stor glede for fjortisser verden over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...