Knopfix Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Jeg har spilt et stykke på HF2 og har det liggende på en harddisk jeg hadde på min gamle PC,nå har jeg satt inn hardisken i min nye PC og skal reinnstallere HF2 men vil ikke begynne på nytt i spillet.Hvordan innstallere spillet på nytt uten å miste savingen fra dit jeg er kommet?Finnes ingen egen mappe som heter saving der HF2 er innstallert fra før.Noen som vet?
Cursio Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Offtopic: Det heter HL2 ikke HF2 Ontopic: I HL2 mappen ligger det en mappe som heter steamapps/hl2/savegames (hvis jeg husker rett) Kopier filene der ifra, skal du bare ha den ene, går det sikkert på en diskett, og så kan du overføre det til din nye pc. Lykke til!
Knopfix Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Skrevet 19. februar 2005 Oppsan jeg skrev HF2 Litt småsliten, den var godt gjemt,da nyter jeg jeg den nye innstalleringen over ett glass Absint 70%,jepp har var i syden en tur hehe Takk for hjelpen
Cursio Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Værsågod... Haha, absinth er kraftige saker vettu! :!: Kos deg, skull hatt en slik flaske jeg og...
Knopfix Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Skrevet 19. februar 2005 Synd jeg ikke tok med to i slengen. Det blir nok bare innstalleringen i kveld.
Knopfix Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Skrevet 20. februar 2005 Jeg slette alt på min gamle innstallering untatt saving og innstallerte HL2 igjen der den gamle innstalleringen var og det fungerete perfekt.Slapp å bruke kopien jeg tok av savingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå