Gå til innhold

Bare meg, eller har Lian Li © på gode løsninger ?


Anbefalte innlegg

Kom nettopp over denne testen da jeg åpnet hw.no. Skal på ingen måte henge ut Silverstone og bare de, denne testen bare fikk meg til å tenke enda mer. Jeg har selv gått til anskaffelse av et Lian Li kabinett(PC6277B) av den enkle grunn at jeg syntes Lian Li leverer ting som ser "forseggjort". Da jeg så løsningene artikkelen over representerer, så fikk jeg ikke akkurat denne feelingen innvendig. Ja, for innsiden teller også for mitt vedkommende. Hvorfor skal ting se flashy ut på utsiden, om innsiden ser ut som en vrengt spekkhogger tarm ? Jeg betaler med glede de par kronene ekstra det koster for å få ting som ser og fungerer skikkelig i "harmoni" (hørtes nesten som lyrikk, men cut the crap) :thumbup:

Jeg personlig syntes kabinettet faktisk er det viktigste selvom jeg ikke er den aller ivrigste casemodder osv

Hva mener DU ? Skal vi ta alt for en kald fisk og svelge alt vi får slengt i trynet hver dag ? Kabinetter eller Nugatti på boks. Vi vil da ha ting som ser ut og fungerer skikkelig ?

Endret av gixxerman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vil si at det er smak og behag, hva lommeboka griner etter. Og hva slags behov du har.

 

Vil du ha ett "ferdigmodda" så kjøpe du ett greit kabinett der pengene er satt på vindul,lys,vifter osv osv

 

Eller kjøper du ett kabinett som du betaler for løsningene og stil.

Er sånt med stort sett det mestet, lommeboka og ferdigheter bestemmer.

Endret av kentbj
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...