Gå til innhold

dns-feil og oppstart


slimer

Anbefalte innlegg

vet at det er en som har spørt om det før men han fikk bare svar om å leite i forumet for det var tatt opp.

Jeg har samme feil med min d500 og har søkt gjennom forumet og finner ingen emner om det eller løsning..

 

Noen som har løst dette om er villig til å hjelpe meg?

 

med jevne mellomrom får jeg beskjed om "dns-feil" og gprs ikonet viser se gi displayet..

 

Samtidig har jeg merket at telfonen har en tendens til å resette seg...slå seg av og på av seg selv når den ligger ubrukt..

 

Noen som kan hjelpe meg med dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
nå lurer jeg på hvorfor tråden min ble flyttet..

Jeg postet den i hjelp med ny mobil og det er akkurat det det er..

Har problem med mobilen min..

Dette er ingen diskusjon..

 

En protest til moderatoren her..

Hjelp til ny mobil er hvis du skal kjøpe ny.. ikke hvis du har fått ny.. Den skal være i åpen diskusjon om mobil som moderator har flyttet den til.. :yes:

Lenke til kommentar
nå lurer jeg på hvorfor tråden min ble flyttet..

Jeg postet den i hjelp med ny mobil og det er akkurat det det er..

Har problem med mobilen min..

Dette er ingen diskusjon..

 

En protest til moderatoren her..

Tar denne saken åpent, selv om jeg kanskje burde ha tatt den over PM.

jeg brukte en kortfattet beskjed til å flytte denne tråden da jeg ikke har en fin liten fil med en god del auto-meldinger som jeg bruker når jeg flytter eller stenger. Men jeg har søkt litt og funnet den frem, og den er nå redigert inn ovenfor.

Da vil du se at jeg henviser til:

http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=338721 der foruminndelingen står grundig forklart, og slik som Kridal sier, så er "Hjelp, jeg skal ha ny telefon" forumet for dem som er på leting etter en telefon uten å ha bestemt seg for hvilken.

Håper du har forståelse nå, hvis ikke: ta kontakt over PM.

 

Benytter muligheten til å minne dere på at slike ting skal taes over PM, samtidig som folk ikke skal leke moderatorer og fortelle folk at de har postet feil og lignende; men bruke "raporter"-knappen (p_report.gif) :)

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...