Gå til innhold

Houston - We have a problem (Diablo 2 LOD)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og bror er nå i hell med våre sorcer.. Han fire og jeg lightning. Vi er kommet til 5 act og skal ta de 3 syke guardsene forann worldstone levelene. Vi dør på et slag selv med energy shield. Det samme gjør hjelperene også ( de tåler kanskje 2 btw) Vi har ingen sjanser ? hvordan skal man klare å ta dem ? ingen av oss har en krone heller.. :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt mer info kunne vært greit? som nøyaktig hva skills dere bruker, stats,

og ikke minst lvl på alt dette her, og charlevel. Ancients er jo rimelig vanskelige på hell,

men hvis man ikke er på særlig høyr level når man tar de (under 70 ca),

er det nok ekstremt. Forøvrig mener jeg å ha hørt at det skal være en bug med ancients,

som gjør dem mye vanskeligere enn det de er designet for å være, men det får nesten noen andre greie ut om.

Anyways, more info hadde vært til stor nytte.

Skrevet

Vi er i level 83 begge 2. Brutter har fire ball ( den som sprenger litt ) med 2500 i damage, Meteor med 6000 damage @ impact + burning damage per second. Jeg har chainlightning @ 4 - 4250 damage og lightning @ 4 - 7650. Det er disse skillsa vi bruker. Vi slenger også på energy shield for å kunne være i stand til å tåle litt mer. har ikke oppgradert særlig mye der, men den absorberer vel 40 - 50 % av damagen på oss begge, så det hjelper en del når vi tar slag. Jeg har 620 hp, han har 660. Vi har begge over 600 mana. Jeg har kun oppgradert lightning skills, bortsett fra en på warmth seff. Bror har vært litt innom cold spells, før han fikk greie på at det er smartest å kjøre fullt på en elemental side. Han har kanskje "sløst" bort 10-15 skillpoints på cold.

Mercene våre er fra 2act med 1500 og 1600 hp hver. Damagen dems er 400 - 1100. ( med andre ord : de duger kun som lokkemat på dette nivået) Det er vi som sørger for at monstrene bukker under.

Hadde vi klart å lokke en vekk fra de 2 andre så har vi kanskje en liten sjanse, men de er raske og de er immune mot en fire, lightning ( dog ingen som var immun mot både lightning og fire) Og som sagt vi bukka under på 1 hit som regel, selv med energy shieldet på.

Vi kjører på /players 1.

Noen forslag ?

Skrevet

Single player suger :s Lag nu heller en acc på b.net.. Hvordan stuff har du btw? Jeg har shako-um, lidless-um, skullders-um, ocu, war traveler, soj, 3cold skill amu..

Skrevet

Jeg tror dere har liten sjangs til å klare det uten frost. Da jeg hadde sorceress skadet jeg 7000 et eller annet med frozen orb, definitivt det beste skillet sorcer får. Du bør også ha høyt på thunderstorm og energy shield. Men det jeg mener er best er å bruke frozen orb eller glacial spike, frysing(slowing) av the ancients er det beste du kan gjøre som sorcer. :(

Skrevet
Single player suger :s Lag nu heller en acc på b.net.. Hvordan stuff har du btw? Jeg har shako-um, lidless-um, skullders-um, ocu, war traveler, soj, 3cold skill amu..

det du sier der sier meg ingenting :p .. har bare 4 + sorceress skill levels. Skulle gjerne hatt mer..

Skrevet
Da jeg hadde sorceress skadet jeg 7000 et eller annet med frozen orb, definitivt det beste skillet sorcer får.

EHHH.. Man får ikke 7k orb med sorc..

Skrevet

det du sier der sier meg ingenting :p .. har bare 4 + sorceress skill levels. Skulle gjerne hatt mer..

Jeg har noe av det beste man kan få til sorc med andre ord.. :) det blir vell +11-12 sorc skill lvl :) Min sorc er lvl 88 btw

Skrevet
Da jeg hadde sorceress skadet jeg 7000 et eller annet med frozen orb, definitivt det beste skillet sorcer får.

Klart man gjør. Med 20 i cold mastery, 3 to frozen orb på staven, 2 soceress skill level gjør susen!

Skrevet

Klart man gjør. Med 20 i cold mastery, 3 to frozen orb på staven, 2 soceress skill level gjør susen!

Jeg har nu hatt ca 10 ekstra skills til sorc + maxxa orb, bolt og cold mastery. Jeg fikk den bare opp i 600-700 om jeg husker riktig

Skrevet

Jeg har nu hatt ca 10 ekstra skills til sorc + maxxa orb, bolt og cold mastery. Jeg fikk den bare opp i 600-700 om jeg husker riktig

men cold mastery gjør ikke at skaden blir større, den gjør at motstanderne tåler mindre cold, dvs at den skader mer. Så kanskje det virker som damagen er flere 1000 fordi de ikke har noen cold resister når du har fullt med cold mastery.. :yes:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...