unleashed Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Når jeg trykker på Play Games. og trykker på counter strike, kommer preparing to play counter strike opp, så kommer jeg inn i CS, men etter et halvt sekund så avsluttes spillet med en gang, enste jeg rekker er og se bakgrunnen og new server, find servers og det der. Noen som vet hva som feiler den stygge datan min? Har ikke spillt CS på noen dager nå, og jeg holder på å gå i veggen
unleashed Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Skrevet 19. februar 2005 tviler.. Kjørte Norton i går og da var systemet feilfritt. Kjørt liveupdate rett før og så.. uææ. dør snart... MÅ ha cs
Potetfar Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Har du kjørt Ad-Aware og Spybot? Reinstallert spillet? Hva er hardwaren din?
unleashed Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Skrevet 19. februar 2005 Har netopp kjørt Norton ANtivirus, Ad-aware 6.0, Reinsallert, slettet manuelt, osv.. ingen ting funker :S Har: Abit KD7-A AMD Sempron 3000 1 Gig Corsair DDR Ram 128 mb DDR Radeon 9200se 200 gb hdd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå