Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Alle spill lagger!


Anbefalte innlegg

I det siste når jeg har spillt, har alle spill, ja selv et gammelt spill som starcraft, begynnt å lagge. Dvs, at hver 2 sek. så stopper det opp i et tiendels sekund, og så strøkent i 2 sek. så stopper det opp igjen etter 2sek. i et tiendelssekund., og sånn fortsetter det hele tida. Dette har ikke noe med hardwaren min å gjøre siden alle spill har gått helt uten problemer før. Videre så trodde jeg det kunne være spyware (og det kan jo kanskje det...), men jeg har installert 3 spyware programmer (ad aware, spyware doctor, spyware blaster), og fjernet all spyware, uten resultat. Jeg har absolutt ingen idè om hva det kan være, noen som kan hjelpe meg? (system spesifikasjonene mine er utelatt siden de er irrelevante).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har kjørt kaspersky antivirus, med de nyeste oppdateringer. Har ikke prøvd defrag, men det er ikke problemet uansett. Videre kan jeg også legge til at det hele tida står det blir brukt alt fra 02-07 cpu på "system" i windows taskmanager. Sånn som jeg ser det, så kan det være et program av ett eller annet slag som gjør det, men som sagt så har jeg kjørt spyware programmer så det holder, og virus har vært på pc'n, men er fjernet. Problemet har oppstått før, men da installerte jeg windows på nytt, og vips så var problemet borte. Håpte på å slippe det denne gangen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...