Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Spilte Doom3 - bildet frøs- pc'n "funker" ikke


Anbefalte innlegg

Mornings.

 

Fikk skjermkortet mitt til å funke i dag :D. Så jeg tenkte jeg skulle spille Doom3 - selv om jeg bare har 256 mb ram - så kjørte det veldig bra. Hakket litt når eg åpnet dører osv. Så jeg spiller - og plutselig - så fryser bildet.. PC'n restarter, men når den starter opp - så kommer den vanlig WINXp PRO Startingen - med den blåe loadegreia under.

 

Men det er ikke som det skal være .. Det ser ut som en gammel film.. Det kommer sånne hakk i bildet og noe farge "henger" igjen i den loade greien. Når pc'n skal vise windows - så går den istedet til dos og dekker hele skjermen med gråe tegn.. ligner på "@" - her kan eg velge, uten at eg ser hva jeg velger, forskjellige ting.. starte i safemode.. osv (jeg kan ikke se hva som står - men husker det fra en tidligere gang noe annet skjedde)

 

Så jeg klarte å starte safemode - i safemode funker alt fint osv.. så det kan ikke være skjermkortet eller noe vel? Jeg prøvde å slette driveren til kortet - for å installere en ny - men da kom bluescreen =/-- den forsvinner så sykt raskt men tror jeg fikk med meg noe som "dumping physical memory.." eller noe i den duren..

 

Kan jeg ha torturert minnet mitt?

 

-Jar :(

 

EDIT:

 

Specs:

 

IP 2,66 GHz (NorthWood)

256 mb ram

MSI 6600GT

WD 36,7 GB HD

Endret av Jarek
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...