Gå til innhold

Need Pc høytalere til LAN. Lette og ta med seg.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Tenkte å kjøpe meg noen høytalere som jeg kunne bruke når jeg var på LAN.

Krav:

Lette og ta med seg. (ikke så mye lednings rot)

Ikke 5,1. Gjerne 2.1

Pris: Ikke noe dyrt, Kan vel vel strekke meg til 1k, men det er max, helst mye billigere!

Endret av tøbbi
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du skal ha PC-Høytalere til LAN vil jeg ikke anbefale noe stort! Det er tungvint å ta med seg og du kan få klager pga. støy!

Hvis jeg var deg ville jeg ha kjøpt meg er par "kraftige" desktop høytalere!

Skrevet
Hvis du skal ha PC-Høytalere til LAN vil jeg ikke anbefale noe stort! Det er tungvint å ta med seg og du kan få klager pga. støy!

Pc-høytalere er vell ikke nødvendigvis så store. Jeg tror nok det første forslag som Gnomez ga er et velldig bra sett. 2 deskop høytalere er kanskje ikke noe særlig til pc synes jeg! Ville kjøpt et 2.1 sett med en god sub :thumbup:

Skrevet

Er ikke den subben i det største laget?

Anlegget veier jo til sammen 8kg!

Blir vel litt for mye det ja!

Skrevet

Noen som liksom kunne bekrefte at : Logitech Z-2300 2.1 har en effekt subwoofer: 120 W RMS. Synes dette var sjokkerende mye!

Skrevet
Noen som liksom kunne bekrefte at : Logitech Z-2300 2.1 har en effekt subwoofer: 120 W RMS. Synes dette var sjokkerende mye!

Stemmer nok det, hentet selv dette høytalersettet på posten i dag og er strålende fornøyd :D:thumbup:

Skrevet
På LAN vil jeg tro skikkelig lukket headset er best. D.v.s. hørselsvern med lyd i :)

Enig! Personlig syntes jeg høyttalere på LAN er bare forstyrrendes. F.eks hvis en har høyttalere og skal høre på musikk, så er det ikke ALLE som har samme musikksmak :hrm: + da er det godt og å slike hørselvern-headsett. Genialt og isolert fra diverse ulyder fra omverdenen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...