Gå til innhold

Hva skal jeg se etter i en Prosjektor?


Anbefalte innlegg

Hei der ute.

 

Jeg skal kjøpe inn en prosjektor til en menighet. :innocent: I denne sammenhengen trenger jeg hjelp til å velge riktig type. :hmm: Den skal kunne gi raske enkle visninger av PP ol. i fult dagslys for eldre svaksynte og i tilleg kunne vise filmer til ungdomssamlingene i menigheten. Jeg har forstått ut fra dette forumet at mest av alt ikke nødvendigvis gir det beste resultatet. Innenfor mine rammer, hva kan dere anbefale?

Endret av Trønder`n
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

tror du skal slite litt med å finne en prosjektor i denne prisklassen som egner seg for rom med fullt dagslys. Slike typer romforhold krever lyssterke prosjektorer, og da er ikke kontrast forholdet så viktig lenger. skal man ha en prosjektor til filmbruk bør man prioritere høy kontrast og heller ofre litt av lysstyrken. Probelmet er bare at man kan ikke få pose og sekk. det blir enten eller. prøv å kombiner og du vill få dårlig prosjektor på begge bruksområdene. og innenfor det budsjettet du har vill jeg si at oppgaven er umulig. rimligeste kvalitets prosjektor for film bruk begynner på rundt 8000. vill tro at lyssterke prosjektorer for kontor bruk vill ligge enda høyere

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...