Gå til innhold

Sporing på Play.com......?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei. Er det mulig å spore en ordre fra play.com?

Hvis ikke, er det noen som har peil på hvor lang tid det tar før en pakke

fra play.com er framme i f.eks. Bodø??

Vanligvis tar det nøyaktig 4 dager fra de poster den, til den er hos meg i stavanger.

Tror ikke det går mange dagene ekstra til deg i Bodø.

 

Hvis pakken koster over NOK 200,- har jeg opplevd at det tar opptil 2 uker til den kommer, da pga tollen. Da må man på postkontoret og betale forenklet toll osv...

 

Tror ikke det er mulig å spore pakken, men den dukker nok snart opp.... har kjøpt hos dem ca 30 ganger, og alt har kommet fram :thumbup:

Endret av [Atomic_Bomberman]
Lenke til kommentar
Glemte å si at jeg sitter å venter på Kotor2 som play sendte den 9/2, idag er det den 17 og jeg venter fremdeles. Tror de har mange kaffepauser i postens tollavdeling. :nei:

Tipper at det går ca 2 uker.... Har gjort det i mine tilfeller med Play...

Det er bare å smøre tjukt på med tålmodighet....

 

Play vil ikke etterlyse før det har gått 2 uker uansett.... :dontgetit:

 

Den som venter på noe godt....osv...

Lenke til kommentar

Regner med at du betalte mer enn 200 norske for spillet, altså så ligger det nok på tollen, så gled deg til å spy ut enda mer penger før du sitter med spillet i hånda.

 

Hvis du betalte under 200, så er det rart du ikke har fått det enda, jeg har veldig god erfaring med play. Men som nevnt over kan ting ta lengre tid. Betilte 10 filmer på engang og de kom utrolig forskjellig hjem i postkassa, men det er jo ikke play sin skyld, de sendte alt samtidig.

Lenke til kommentar

Tatt i betraktning at WoW koster £29.99 hos Play er det helt sikkert forsinket pga tollbehandling. Regn med å betale rundt 160-170 i mva + fortollingsgebyr.

(Og du kunne spart ca en 50-lapp hvis du hadde bestilt fra Amazon.co.uk: Spillet med frakt ca NOK315 mot 360 på Play, og tilsvarende litt mindre i mva)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...