Gå til innhold

Erfaringer med OCZ ModStream strømforsyning 450W


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var eier av 450W noen dager siden jeg ikke fikk 520W som jeg skulle ha av Netshop.Nå har jeg på plass 520W.

Den støyer lite,tror jeg aldri har hørt den egentlig pga av skjermkort og chipsetvifte støyer mest.

Ledningene er veldig kjekke da man kan bruke de man kun trenger,dessuten sørger den store 12cm vifta i poweret for å suge luft ut av kabinettet og bidrar til god kjøling.Hvorfor du ikke liker lyset vet ikke jeg men det er ikke veldig sterkt,du kan eventuelt koble av lyset men da mister du vel garantien?

Jeg er fornøyd og det bør man være til den prisen. :love:

Lenke til kommentar

Var litt redd for superskarpt lys i de ledsa

 

Noen som har byttet ut viften i psuen, ser den ligger på 26dB i en test. Har sent mail til ocz og fikk som svar at under normale omstedigheter vil det gå med en silentx 11dB vifte. Syntes det hørtes litt vel bra ut egentlig, med tanke på det 46dB monstret som er i orginalt. Noen som har byttet vifte? Tenkte på en 14dB vifte da denne flytter 58 cfm, mens orginal vifta på maks flytter 88 cfm tror jeg det var.

Lenke til kommentar

Jeg er litt skuffet over at det ikke er lys i ledningene,de lyser jo i alle reviewene av dette produktete,men det må visst UV lys til men det hjalp ikke med det lyset jeg hadde i mitt kabinett,kanskje det ikke var UV lys?

Som sagt,poweret er veldig stillegående,mitt gamle var en miksmaster i forhold.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...