Overguard Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 De siste gangene jeg har formatert, altså lagt inn windows på nytt. Så har 200GBern min formatert seg også. Den gjorde ikke det tidligere, er det noe jeg gjør feil eller!?
finnipinni Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Stol aldri på Windows - napp ut pluggen på 200Gigger`n før du begynner ! Formatering gjøres i "Diskbehandling" før du legger inn XP-en. (h.klikk "min datamaskin og velg behandle. Klikk Diskbehandling)
Noobtube Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Er noe du gjør feil, ja, ettersom jeg aldri har hatt noe problem med dette på hverken Win 3.1, win 3.11,win 95, win 98 og winXP home/Professional... Ikke at det har vært 200 GB disker hele tiden, da... Men om du ikke er 100% på hva du driver med, så foreslår jeg, som finnipinni sa tidligere, at du napper ut 200 GB disken din før reinstallasjon av windows--- Arnulf
Overguard Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Skrevet 17. februar 2005 Har da peiling på hva jeg gjør! Det bare plutselig ble sånn! Har da formatert utallige ganger uten dette ptoblemet! Får vel bare håpe det hjelper å nappe ut kontakten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå