Gå til innhold

Forskjellen på warrior og andre profs

Anbefalte innlegg

Skrevet

JA...

Dem blir jo snakket om på dette forumet at warrior er dårligere i PvP kamper osv.

Men hva er det som gjør at warrior ikke gir like mye skade? Er det pga at warrior ikke får velge sterke våpen? (noe som hadde vært rart), er det enkelte egenskaper som gjør at dem andre gir mye mer skade pr. hit?, eller er det ren magi at dem andre gir mer skade pr hit enn warrior-klassen?

F.eks. Kan en rouge drepe en på samme lvl med ett slag? eller to?...Vet jo det at når jeg spiller warrior så grinder du motstanderen ned, men ditt eget liv synker også endel. Man kan si det slik at om man ikke bruker annet enn vanlige metoder som bleed og litt sånn rage-buffs så har jeg 1/3 av livet igjen når motstander er død, hvis han har samme eller hakket bedre lvlv enn meg. Det gjelder da mot NPC's

Så hva er forskjellen folkens? Hva gjør at andre klasser får så sinnsykt høy skade pr hit?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En warrior er først og fremst en tank, en som skal holde lenge og stå slaget ut.

Både Mage og Rogue (og flere?) har høyere damage, men de blir også mye lettere drept i visse situasjoner.

Warrior har svært gode defensive egenskaper, og i grupper er de dynamitt! Har inntrykk av at Rogue sliter mer i større basketak og raids (nå blir jeg vel flama).

Klassene er ganske godt balansert, og alle klasser kan spilles godt. Det er bare å øve.

-Lykke til

Skrevet

Noen mener warriors misser mer enn det de egentlig skal. Det har vært en del debatt rundt dette, men er ikke sikker på om man har funnet ut av det.

Det er de som har designet klassene som har bestemt hvor mye damage hver klasse skal gjøre. En warrior kan ikke gjøre like mye damage som en rogue. Hvorfor velge en klasse med mindre armor hvis den gjør like mye damage som en med mye mer armor/hp?

En rogue kan ikke drepe noen på samme level på ett slag. :)

Skrevet
Det er de som har designet klassene som har bestemt hvor mye damage hver klasse skal gjøre. En warrior kan ikke gjøre like mye damage som en rogue. Hvorfor velge en klasse med mindre armor hvis den gjør like mye damage som en med mye mer armor/hp?

Self....

Men bare kult å vite hvordan dem gjør det. Så dem misser mer?..ja..mulig det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...