Jørnan Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 En venn av meg vil ha e-post på sin SX1, men han vet ikke hvordan det gjøres. Jeg kan ikke gjøre det for han bor så langt unna meg, så er det noen som kan forklare meg det? Ikke helt hvordan du setter opp e-post, men hvordan han kommer inn dit. Sånn: kontrollpanel--tilkobling--e-post--lag ny konto--ok Det var bare noe jeg fant på, man kan noen forklare meg det? Takker på forhånd
ct Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Gå inn på meldinger, trykk "valg", instillinger, velg e-post
_dAwn_ Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 støtter ikke hotmail nei... er vel ingen tlf som gjør det.
ct Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Installer dette programmet: http://www.handango.com/PlatformProductDet...productId=34862 Da får du hotmail på SX1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå