Gå til innhold

Hvor mange kilometer er WOW

Anbefalte innlegg

Skrevet
men tilbake til tråden. 6,6 km virker lite.. det føles iverfall som om det tar år bare å løpe fra Ashenvale til Thousand needles :wee:

Nå snakker vi luftlinje. Det vil selvfølgelig virke lenger når man unviker mobs og høye fjell :p

joda, men veien gjennom fra Ashenvale gjennom The Barrens til Thousand needles er nesten som luftlinja.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg synest at å vite hvor mange meter Kalimdor eller Eastern Kingdoms er på langs ikke er så interresant.

Det er tross alt et fantasi spill, med svært rare skalaer på ting og tang, f.eks. hus vs. mennesker ;)

Det jeg heller vil vite er hvor lang tid det tar å GÅ i luflinje fra bunnen av Stranglethorn Vale til det nordligste punktet :thumbup:

Fra en tid tilbake så husker jeg vagt et utsagn om at det tar ca 2,5 timer.

Hvis det er sant, så setter det et bedre perspektiv på størrelser enn 6,6 kilometer.

Endret av Fury
Skrevet
Jeg synest at å vite hvor mange meter Kalimdor eller Eastern Kingdoms er på langs ikke er så interresant.

Det er tross alt et fantasi spill, med svært rare skalaer på ting og tang, f.eks. hus vs. mennesker ;)

Det jeg heller vil vite er hvor lang tid det tar å GÅ i luflinje fra bunnen av Stranglethorn Vale til det nordligste punktet :thumbup:

Fra en tid tilbake så husker jeg vagt et utsagn om at det tar ca 2,5 timer.

Hvis det er sant, så setter det et bedre perspektiv på størrelser enn 6,6 kilometer.

Enig. Det er ofte merkelige størrelsesforhold i dette spillet, for ikke å snakke om fart og bevegelse.

Skrevet (endret)

Hmmm ok...nå har vi 2.5 timer og 6.6km

men 2.5 timer er det med gåing? eller default løping? Tipper det her er snakk om å gå. Og han løper vel dobbelt så fort som han går i spillet.

Hmm 6.6 km høres ikke så hakkande gale ut. Og da er det egentlig ikke store verdenen man snakker om...sånn sett.

Men det er kult å vite..når folk spør hvor stort spillet er så kan man faktisk oppgi et noenlunde areal. Tar man med hele kartet med begge øyer og hav så blir det en del km2. Men i forhold til den virkelige verden....et lite fillefylke!(eller kommune) :cool:

Endret av gamer73
Skrevet

en enkel måte å finne ut målestokken på er jo å sette din pet på stay et sted og så gå en cm bort på kartet og så finne ut avstanden mellom deg og din pet...

Skrevet

Ickz: Jeg trodde Pets blir unsummoned hvis de forsvinner utenfor rekkevidde?

2.5 timer er forresten svært usikker informasjon, for jeg husker ikke så godt...

Det var fra tidlig Beta når Blizzard USA først startet den første fasen av CB, og andre som ikke fikk bli med ville "se" landskapet. Så da fikk noen laget en "sandkasse" hack til WoW for å bare vandre rundt i et livløst landskap. Men det var jo kult bare det på et så tidlig tidspunkt :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...