Gå til innhold

Kjøp av komponenter til bærbare?

Kaytona

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hovekort er det nok vanskelig å få kjøpt. da dette er spesielt tilpasset hver bærbar, men utstyr som rambrikke, harddisker og nettverkskort osv får en kjøpt i de fleste databutikker på nettet. CPU er det også noen få nettbutikker som selger.

Skrevet

Vel jeg hadde planer om og bygge meg en slik "HTPC" og for og få den mest mulig stille så fant jeg ut at en mobil prosessor må være tingen, men da trenger jeg jo et hovedkort, ram, osv, osv.

Skrevet

Intel Pentium M eller Intel Centrino er det jo hk på markedet til, eller det er hvertfall på vei.

Også dette i ATX/mini ATX standard. Tenkte på en HTPC med centrino 2ghz selv.

Skrevet (endret)

Har funnet Mobil prosessorer noen steder, men hovedkort til disse var det verre med!

www.capax.se hadde jo noen da.

Noen som har en forklaring på hvorfor Intel Pentium M 745 (1.8 GHz) er dyrere enn Intel Pentium M 765 (2.1 GHz)?? Og nesten 1000 kr.

Hvilke prosessor er "kaldest" da?? Slik at jeg slipper og høre viften dyre når jeg skal ha pc-en i stuen.

https://prisguiden.no/vis_kategori....manufacturer_id[0]=&techinfo_compare[19]=gt&techinfo_compare[20]=select&techinfo_value[19]=&techinfo_value[20][0]=3118&sortering=min_price&ppp=25&submit=S%F8k&&sortering=min_price :roll:

Endret av Kaytona

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...