Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

dataen heger seg hele tiden ved de samme prog.


Anbefalte innlegg

Nede i ikonet på høyre hjørnet er det norton antivirus og firewall ikon. Firewall ikonet vises hele tiden med en rød stek som at den er deaktivert. Holder jeg musen over ser jeg at den er aktivert. Så høyreklikker jeg på den for jeg vil deaktivere den, da tar det ofte 3-5 minuter før menyen kommer frem slik at ejg får aktivert den, og etter det kan jeg aktivere og deaktivere uten problemer. Når jeg åpner norton antivirus og skal lukke den igjen så henger antivirus vinduet seg. Tar ofte 3-5 min før det lukkes, resten av dataen funker uten problemer, sliter altså bare ved visse programmer. Hvis jeg skal scane systemet for virus tar det ca 5 min før den begynner. Alle filredigeringsprogram henger seg også. Har adobe premiere og windows movie maker. Begge bruker utrolig lang tid når jeg feks skal legge til ting. Har prøvd å laste ned flere filmprogrammer men dataen henger seg da også. Dataen er nettopp formatert for par uker siden, sjekker adaware/spyware jevnlig og de er selvfølgelig oppdatert. Lastet ned windowupdate og kjørt hijackthis. Hva kan være galt og forslag til vha jeg kan gjøre?

 

Specs: (hvis det skulle ha noe å si)

Amd Athlon Xp 2800+

Asus A7N8X-LA

1gb corsair pc3200 ram

XfX Geforce 6600GT

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...