Gå til innhold

Mp3 spiller til Symbian/ Nokia6230


bonito

Anbefalte innlegg

Sliter med at den innebygde musikk avspilleren i min Nokia 6230 kun ser etter filer på internminnet og ikke på mitt 1Gb minnekort. Med medie avspilleren får jeg spilt av mp3, men kun en om gangen, så jeg må trykke neste etter hver låt.

Er det mulig å få noe av den innebygde programvaren til å spille låtene sekvensiellt, eller finnes det ev en mp3/media spiller som kan legges inn?

 

Øystein

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må enten legge alle mp3-filene øverst i hiearkiet (ikke i noen mappe, men rett inn på minnekortet), eller bruke Nokia Audio Manager til å lage spillelister. Helt herpa av Nokia og lage det sånn, men så skal de jo alltid ødelegge det ellers så bortimot perfekte på én eller annen måte :p.

Endret av Morosamen
Lenke til kommentar
Sliter med at den innebygde musikk avspilleren i min Nokia 6230 kun ser etter filer på internminnet og ikke på mitt 1Gb minnekort. Med medie avspilleren får jeg spilt av mp3, men kun en om gangen, så jeg må trykke neste etter hver låt.

Er det mulig å få noe av den innebygde programvaren til å spille låtene sekvensiellt, eller finnes det ev en mp3/media spiller som kan legges inn?

 

Øystein

Du må ikke bruke medieaspilleren til å spille av mp3-filer. Bruk musikkavspilling under media-menyen. Da slipper du å velge neste sang på egenhånd.

Lenke til kommentar
Sliter med at den innebygde musikk avspilleren i min Nokia 6230 kun ser etter filer på internminnet og ikke på mitt 1Gb minnekort. Med medie avspilleren får jeg spilt av mp3, men kun en om gangen, så jeg må trykke neste etter hver låt.

Er det mulig å få noe av den innebygde programvaren til å spille låtene sekvensiellt, eller finnes det ev en mp3/media spiller som kan legges inn?

 

Øystein

Du må ikke bruke medieaspilleren til å spille av mp3-filer. Bruk musikkavspilling under media-menyen. Da slipper du å velge neste sang på egenhånd.

Det er det han ikke får gjort fordi han har lagt mp3 filene i en mappe (f.eks: MP3) da vil ikke mp3 filene komme inn i musikkavspilleren.

 

Legg alle mp3 filene i "roten" av minnekortet (ikke inn i mapper, rett inn i minnekortet)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...