Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pcen uler "brann bil lyder"


Anbefalte innlegg

Hallo no vil eg bare fortellle litt om situasjonen her.

Pcen min har eg hatt 1\2 år ,

det som er inni er en intel 3,4 ghz et radeon x800xt pe 2048 twinmos ram

abit motherbord og orginal chiftec pcu som er på 350 W tror eg.

 

Probleme er at eg hadde med pcen min på skolen for å clocke den litt

men når vi kom merket vi at pcuèn sansynlig vis ikke ville takle at vi satt opp standar

viften til intel så vi fikk ikke cloket den så tok eg an med hjem i gjen når eg skrudde den på begynte den å lage ule lyder lange " brann bil " ul

så eg sjekket tempen på alt inni pcen men alt så greit ut ikke bra men helt greit.

og ingen ting var over 45 grader liksom.

 

så er vet ikke helt koffor den uler og eg finner ikke ut av det.

Noen som har en ide ka som kan være gale?

 

Takker for all hjelp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Forresten synes jeg du burde tilbringe mer tid på skolen og mindre tid foran pc'en da innlegget ditt har flere skrivefeil enn førsteutkastet til Ole Klemetsens selvbiografi... Kommaregler og orddeling er ting du burde ta tak i...

Hva er du for en som har rett til og dømme andre for sine skrivefeil da...Kan kanskje være at han har dysleksi...Du gjør deg ikke mye populær med sånne kommentarer...

 

Nå til trådstarter...Kan være at du/dere har satt viften feil vei siden den uler som en brannbil...

Lenke til kommentar
Forresten synes jeg du burde tilbringe mer tid på skolen og mindre tid foran pc'en da innlegget ditt har flere skrivefeil enn førsteutkastet til Ole Klemetsens selvbiografi... Kommaregler og orddeling er ting du burde ta tak i...

hva er dette for slags drittpreik? hvis du har en dålig dag, så ikke la det gå utover andre.. ikke alle er så j*vla høytidlige på gramatikk!!! dette er et forum og ikke en j*vla

jobbsøknad!!!!!

 

vet forresten om to ting som lager bæ bu lyd..

1: sjekk at grafikkortet har strømkontakten skikkelig i..

 

2: sjekk at cpu vifta står i rett kontakt i hovedkortet.. og at den faktisk snurrer rundt.

hvis den er koblet til feil kontakt registrerer ikke hk at det er en vifte som kjøler cpu,

og da blir det som regels spetakkel!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...