Gå til innhold

Dell=trege eller er det vanlig?


Anbefalte innlegg

Hei..

Jeg bestilte en Inspiron 8200 på onsdag fra Dell..

Benyttet meg av det tilbudet dem hadde frem til 21.juni (idag)

Men har ikke fått noe ordrebekreftelse ennå annet enn den automatiske jeg fikk like etter jeg bestilte.

Det er første gang jeg handler fra Dell så vet ikke om det er vanlig at det går 2-4 dager??

På Komplett Data f.eks får jeg alltid bekreftelse samme dagen(bestilling tidlig på morgenen) eller dagen etter.

 

Forøvrig så syns jeg hele Dells bestillingsprosess virker lang og komplisert, og også kjipern at man MÅ forhåndsbetale før dem begynner å plukke ut varen(e).

Gjelder visst også ved betaling med kort. Er det ikke noe regel som sier at beløpet ikke kan trekkes før varen(e) sendes.?.. jaja..jeg valgte hvert fall betaling med bankgiro sånn at jeg har litt mer kontroll.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det tok 14 dager fra jeg betalte til jeg fikk skjermen som jeg kjøpte med dem.

og ja de er trege.

ordre bekreftelse fikk jeg ikke før 1uke og ++dager etter at jeg hadde betalt varen.

muligens jeg fikk den to tre dager før varen ankom den lokale linjegods terminalen.

 

_________________

Just admit you're a freak :wink:

 

[ Denne Melding var redigert av: Destro på 2002-06-21 14:52 ]

Lenke til kommentar

Uff da..Har lest alt i den linken over. For å si det kort: Hadde jeg lest det på onsdag hadde jeg nok aldri bestilt fra Dell selv om dem har meget fristende tilbud.

Finner jo nesten ikke tilsvarende maskin i andre butikker.

Venter altså på ordrebekreftelse/info om hvordan jeg betaler osv, så siden jeg ikke har betalt så kan jeg vel bare kanselere den orderen uten problemer ikke sant?

Så får jeg sjekke litt rundt og se om noen har en god maskin som tilsvarer Inspiron 8200 m/ Geforce4 Go.. Tips mottas med takk! :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-21 15:38, Clintern skrev:

Uff da..Har lest alt i den linken over. For å si det kort: Hadde jeg lest det på onsdag hadde jeg nok aldri bestilt fra Dell selv om dem har meget fristende tilbud.

Finner jo nesten ikke tilsvarende maskin i andre butikker.

Venter altså på ordrebekreftelse/info om hvordan jeg betaler osv, så siden jeg ikke har betalt så kan jeg vel bare kanselere den orderen uten problemer ikke sant?

Så får jeg sjekke litt rundt og se om noen har en god maskin som tilsvarer Inspiron 8200 m/ Geforce4 Go.. Tips mottas med takk! :smile:


Bare for ordens skyld:

Jeg er veldig fornøyd med den bærbare Dell'n, jeg kom bare litt galt ut i begynnelsen. Hvis du hiver deg på telefonen snarest mulig så kan det vel hende du får et ordentlig svar og eventuell lev.tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...