Gå til innhold

SB95PV2 (og andre shuttle'r i P-serien)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Shuttle skriver følgene på sine hjemmesider:

"Cards with a dual fan system (dual slot cards, or cards with an exceptionally large fan) will unfortunately NOT fit in the system. The only exception are P-series cases."

Det jeg lurer på, er om det er plass til å dytte inn et Radeon X800XT skjermkort med en Arctic Cooling Silencer ATI 4 inn i SB95PV2 kabinettet (eller de andre kabinettene i P-serien).

Lugger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får hvertfall et x800 kort inn der, pci-e vel og merke. Men den kjøleren er jeg mer usikker på. Du kan sende en mail til shuttle og spørre. :thumbup: Er det noen som vet det så er det de...

Skrevet

Kan man bare maile dem uten videre da? Jeg fant et supportskjema, men det var for folk som hadde kjøpt maskin allerede. Har du e-mail adressen deres?

Lugger.

Skrevet

Passer ikke nei.

Silenver er en stor klosse, er omtrent det samme som å putte 2-3 skjermkort vedsiden av hverandre. SVÆR.

Shuttle = norgespakke eske, type ekstra small.

Kort = kingkong,, en meget feit en sådan.

Skrevet (endret)

NEI Å NEI Å NEI! og jeg som hadde gledet meg som en unge til å få meg SB95PV2 med 6800ultra ! :no:

Var en her på forumet som sendte mail til Shuttle Germany, og at dem sa x850XT passa i SB95PV2 :hmm:

EDIT: men litt rart, for det er plass til "dobbeldekkere" i SB81P...

og bilder viser at kjøleren venner innover også på SB95PV2...

EDIT: ser nå at dem skriver at SB95PV2 og andre P-series er UNNTAK.. :blush::blush: Vart lettet der

Da må vel også Arctic Cooling - kjøleren også passe, eller ?

Endret av Alph3z
Skrevet (endret)

x850XT passer, det var et PCI-e skjermkort... og pci-e sloten er "innerst"

EDIT: leste ikke alt du skrev Alph3z

Endret av aspyr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...