.V. Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 jeg kommer ikke inn på noen av chatkanalene uansett hvor mye jeg knoter med det... Jeg skriver /join General osv men det skjer ingenting. Why ? Hadde lignende problem der ingenting av det jeg skrev i hvilken som helst kanal ble vist i chat loggen, men snakkeboblene kunne jeg se. Det jeg gjorde var at jeg bare slettet innholdet i "wtf" mappa eller hva den nå heter. Etter det så funket det fint skal dette være en dårlig spøk? Det er faktisk en mappe i WoW-mappa di som heter "WTF". Se selv.
Dewd Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Hva må man egentli gjør for og skifte mellom og skrive på ''general'' og ''local defence'' chatten osv.?
.V. Skrevet 14. mai 2005 Skrevet 14. mai 2005 For å skrive "hei" på Generalchat: /1 Hei For å skrive "Zeh alliance is coming!" på local defense: /4 Zeh alliance is coming! Tallene kan variere litt fra sone til sone, men dette kommer opp i chatloggen i det du kommer inn i sonen. Det går ikke ann å "toggle" skriving på general/defensechat, som du kan på party/guildchat osv(altså trenger du f.eks. bare å skrive /p 1 gang for å skrive i party chat, neste gang du trykker enter for å skrive noe vil chatten være stillt til partychat).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå