Master Casemod Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 jeg har et lite problem med en driver til mitt Abit KD7A hovedkort, jeg lasta ned usb 2 drivern fra hjemmesiden til abit, etter at jeg har installert drivern har jeg ikke USB2 instalert på hovedkortet hva er feil?
tjaa Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 ?: merknad i enhetsbehandling enablet usb i Bios
Plukk Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Stapp CD'en med driverene i cd-rom, evt lagre samtlige driverfiler på harddisk. Trykk: start -> control panel-> administrative tools-> computer managment Ute i høyre kolonne finner du "Universal Seriel Bus controller" Dobbelklikk på usb kontrolleren(e), du vil få opp et nytt vindu. Velg "driver", og velg "update driver" Velg "Install software automatically" Dette må gjøres på hver enkel usb kontroller. Det var iallefall sånn jeg fikk det til å fungere hos meg. Så det er ikke dermed sagt at det fungerer hos deg, men det er vel verdt et forsøk.
Master Casemod Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Skrevet 17. februar 2005 det ligger ingen USB driver på pcen sååvidt jeg hugser så måtte SP 1 eller 2 være installert og noe mer å et eller annet husker ikke akkurat
Master Casemod Skrevet 1. april 2005 Forfatter Skrevet 1. april 2005 har innstallert xp service pack 2 det skjer fortsatt ingeting, hva kan være feilen da?
1955 Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Min maskin - egenskaper - maskinvare - enhetsbehandling-universal serial busskontroller- åpne - oppdater driver - fra liste eller bestemt plassering - angi plassering. Dersom du har SP I/II og du anviste rett filplassering eller rett fil og filen er den rette vil du ha USB2.
CrazyD Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Høyreklikk min datamaskin->egenskaper->maskinvare->enhetsbehandling Er det et gult spørsmåltegn som sier USB controller? Isåfall høyreklikker du der...egenskaper->installer driver på nytt (hvis ikke er den enten installert eller så er det ikke støtte) Når win spør om å lete på update så svarer du ja deretter velger du søk etter driver automatisk, og merker av mappa du har driveren lasted ned (evnt sleng i HK cd og merk av inkluder cd rom, eller naviger til mappen på cd hvor driveren ligger).
Master Casemod Skrevet 2. april 2005 Forfatter Skrevet 2. april 2005 hehheehheheheheh fant ut hva feilen var. etter at jeg hadde reformatert pcen så hadde USB 2.0 blitt deaktivert i BIOS..**** det burde jeg visst med en gang men den gang nei da. da er det fiksa hvertfall. takke for alle svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå