HiMi Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Hei! Jeg har et ASUS A7N8X Deluxe Hovedkort som jeg vil oppgradere/flashe Biosen til den nyeste versjonen.. Noen som kan hjelpe meg med hvordan jeg kan gjøre det? Hvor finner jeg ASUS Drivere i tillegg? Kun fra asus.no?
StorPeder Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 (endret) Har ikke det kortet en slags "Live- Update" på en av CD'ene som følger med? Et program som laster ned siste BIOS og innstallerer den av seg? Noe slikt?? (Øverste linken) Endret 15. februar 2005 av kristteo
loddebolten Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 last ned nyeste bios ...2. pakk ut fila hvis den er zippa og kopier den inn på en diskett.3.skriv opp navnet på biosfila.4.start maskina med disketten i og trykk alt pluss F2 under oppstart....du får da opp det innebygde flashprogrammet på h-kortet...skriv navnet på biosfila som ligger på disketten og trykk enter...resten går av seg sjøl....du kan også bruke et flashprog via winows...jeg foretrekker denne måten...
Launch Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Hent Asusupdt60301.zip herfra http://www.asus.com.tw/support/download/it...ModelName=Tools så kan du oppdatere BIOS live i Windows
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå