Gå til innhold

Valg av stor tøymatte (musematte)


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har blitt litt lei av fUnc musematta mi, og har lyst på en ny en. Musa mi er en Razer Diamondback, og trenger noe som passer perfekt til denne! Det har kommet masse forskjellige nye tøymatter i det siste og jeg har lyst på en av de, men det finnes så mange så her må dere hjelp meg litt.

 

Her er alternativene:

 

Everglide Destrukt Pad (XL)

Mål:445x352mm

[LINK]

 

QPAD Gamer LowSense Aim

Mål:405x285x4 mm

[LINK]

 

Steelpad QcK+ XXL

Mål:45 cm x 40 cm

[LINK]

 

Fatal1ty Pad, Sort

Mål:446x354mm

[LINK]

 

Alle ser fine ut, men hvilken er best? Alle er rimelig store, og jeg tror egentelig at jeg foretrekker størrelsen til Qpad fremfor noen av de andre. Men det er ikke noe stort problem med stor musematte, da jeg bare kan gjemme deler av den under tastaturet.

 

Takker på forhånd for tips! :D

 

EDIT: Flott om noen kunne si ifra hvis de vet noe sted hvor disse musemattene selges i Oslo-området. Vet at de selger Steelpad på Spaceworld, men noen som vet om de selger Qpad og Fatal1ty noen sted?

Endret av jorgenhm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har både Destrukt og Fatal1ty, begge i XL large versjonene. Må si meg best fornøyd med Fatal1ty-matta når den har en noe grovere overflate en Destrukt. Men forskjellen mellom disse mattene er svært liten, så uansett hvilke du velger av disse (les Fatal1ty og Destrukt) så vil du bli storfornøyd!

Lenke til kommentar

har ikke prøvd noen av de andre musemattene enn den jeg har, og jeg har en Fatal1ty lowsense matte som jeg er veldig frnøyd med, denne er relativt billig, men kravstor når det gjelder plass,,, så hvis du sitter på et lite databord med utskyvbar tastatur brett så tror jeg du vil få problemer med å få plass til denne;)

Lenke til kommentar

har ikke prøvd noen av de andre musemattene enn den jeg har, og jeg har en Fatal1ty lowsense matte som jeg er veldig frnøyd med, denne er relativt billig, men kravstor når det gjelder plass,,, så hvis du sitter på et lite databord med utskyvbar tastatur brett så tror jeg du vil få problemer med å få plass til denne;)

Lenke til kommentar

Har bestilt 3stk Fatal1ty pads fra www.microplex.no, men jeg fant ut at de bare har 1 på lager :( Det var litt surt, for vi er 3 venner som skulle hatt en hver. Noen som vet hvor jeg kan få til i matta i noen andre butikker. Prisguiden viser at IQdata har den, men det står at den er på lager om 2-3 dager, og jeg skulle gjerne ha hatt den før helgen(skal på lan :p).

 

Noen som vet om noe annet sted der matta selges?

Lenke til kommentar

Gikk ganske nylig fra func til Q-pad og må si jeg ble svært positivt overrasket. Uten tvil den beste musematta jeg noen gang har prøvd. Den gir overlegen kontroll og gli i forhold til func. Anbefales!

 

Edit: Har også razer db mus.

Endret av ^ViFtA^
Lenke til kommentar
Har bestilt 3stk Fatal1ty pads fra www.microplex.no, men jeg fant ut at de bare har 1 på lager :( Det var litt surt, for vi er 3 venner som skulle hatt en hver. Noen som vet hvor jeg kan få til i matta i noen andre butikker. Prisguiden viser at IQdata har den, men det står at den er på lager om 2-3 dager, og jeg skulle gjerne ha hatt den før helgen(skal på lan :p).

 

Noen som vet om noe annet sted der matta selges?

Du har ikke tenkt på å kjøpe DKT-mat, da? Nesten like store, og DKT er litt glattere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...