Nicci NO Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Hei. Jeg har selvfølgelig tittet igjennom de normale settings-mulighetene in-game, men jeg må si meg skuffet. Spesifikt på lyd-området er det mangler. Jeg hadde i hvert fall forventet meg å finne settings for surround-lyd i spillet, men jeg kan ikke se noe om det. Noen som vet om Blizzard har inkorporert støtte for dette? Går det an å mekke på noen ini-filer for å få det til? Går det an å sette et spesifikt lydkort som WoW alltid bruker? Etc etc...
angry_dee Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Jeg har 5.1 og spillet kjører lyden i 5.1, tror det er autodetect eller noe sånt... fungerer for meg iallefall...
Nicci NO Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Skrevet 14. februar 2005 Sikker på at det ikke bare er EAX (for eksempel) fra windows som fikser det for deg (ikke meningen å være frekk når du prøver å hjelpe, men jeg har en mistanke)?
angry_dee Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Sikker på at det ikke bare er EAX (for eksempel) fra windows som fikser det for deg (ikke meningen å være frekk når du prøver å hjelpe, men jeg har en mistanke)? hmm, kansje.. er ikke sikker men jeg får da iallefall surround...
Nicci NO Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Skrevet 14. februar 2005 (endret) edit: fant denne: http://www.soundblaster.com/worldofwarcraft/ jeg er litt usikker på hvordan jeg skal tolke den, men skal ihvert fall slå av all eax simulering i windows før jeg tester i dag Endret 14. februar 2005 av [email protected]
tacomodo Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Creative er absolutt *verst* hva drivere og settings angår. Makan til uoversiktlig UI skal du lete lenge etter. Må man ikke installere en eller annen HD patch for at det der skal funke?
tacomodo Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Fant denne på autoupdate siden deres EAX 4.0 ADVANCED HD Driver Update for Creative Sound Blaster Audigy 2/Audigy 2 ZS Var visst critical ... zzzz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå