SarX Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Hei. Jeg har et radeon X800 Pro VIVO, og lurer på hvordan jeg kobler det til tv, helst med S-Video. Alle tips og løsninger blir satt stor pris på. Takk.
rmacvest Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 enkleste jeg gjør er å koble i kabelen og restarter maskina, kanskje kommer den bare på tv, men det er instillingene første gang du kjører.
Poppe Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Det er bare å koble til med kabelen det og starte opp så vil ha bilde på tv.
maedox Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Juhuu... Har du i det hele tatt prøvd å kikka i manualen? Det er særdeles enkelt. Du kobler en ende i skjermkortet og den andre i TVen. Så går du til skrivebordet; høyreklikk og velg egenskaper -> instillinger -> avansert knappen -> (displays på engelsk) skjermer?. Der trykker du på powerknappen for TV så er du igang. Om du får svart-hvitt bilde så må du enten velge PAL-B som videostandard, eller velge en annen inngang på TVen (opp og ned etter hvilken TV du har).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå