Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Noe feiler dataen min... :(


Anbefalte innlegg

Dataen min går i stå mens jeg spiller spill.

Helt plutselig slår skjermen seg av, og dataen henger seg opp. Jeg har hatt disse problemene helt siden jeg kjøpte dataen, men da skjedde det ikke så ofte, så jeg brydde meg ikke noe særlig om det. Nå skjer det hver eneste gang jeg spiller CS og Warcraft 3. Jeg er nødt til å restarte hele tiden, og kan spille i max 30 minutter før den henger seg opp igjen. Er det noen som vet hva som kan være problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Les annonseringen, den merket les FØR DU POSTER, om bruk av emnefelt i denne kategorien.

 

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnefeltet.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved en event. endring av emnefelt. Vennligst ikke kommenter dette innlegget.)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...