wonderwoman Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Hvilket kort er best? X800XL kort er ganske rå :!: Ingen av disse to har spesielt imponerende bundle Hightech Sapphire Har noen av dere sett noen anmeldelser av disse kortene? Tror begge klokker godt, His har muligens en fordel med sitt IceQ kjølingssystem
AzureCloud Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Jeg sikler litt på dette HIS kortet: http://www.hisdigital.com/html/product_ov....id=155&view=yes Dette har jo Dual DVI. Jeg ser ikke poenget med å ha VGA på et splitter nytt kort (om du ikke har en gammel CRT monitor da). Problemet er vel tilgjengelighet.
snoemann Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Jada de er veldig bra. Problemet er at de fortsatt ligger høyt i pris. FOr høyt for min smak. Dette resulterer i at de koster omtrent det samme som 6800gt, og da tror jeg nesten jeg hadde valgt 6800gt, på grunn av sm 3.0 og sli mulighet. Hadde x800xl kostet mindre (som det egentlig skal gjøre, kanskje vi ser prisfall etterhvert, det håper jeg veldig på) så hadde jeg klart kjøpt meg et x800xl nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå