tiboine Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Hæ`? Hva mener du? Mener du "heller f.eks to usb"? små eksterne disker som f.eks 2.5" drar strøm fra usb porten med den ene usb kabelen. og data med den andre usb kabelen. så man slipper strømklumpen
maze Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 eneste jeg ikke har oppdatert er chipsettet i usb kabinettet. men det er ikke enkelt å finne oppdatering til. jeg får ca 50 megabyte pr. sekund over min usb 2.0 lacie hd, så ett eller annet er ri ruskende galt i oppsettet ditt maze. Ja er noe rart. har slitt litt med det og ingen ting hjelper. men uansett har jeg ikke brukt den så mye i det siste. den er full av filmer å bare ligger der hehe.
acon Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Skrevet 13. februar 2005 Hæ`? Hva mener du? Mener du "heller f.eks to usb"? små eksterne disker som f.eks 2.5" drar strøm fra usb porten med den ene usb kabelen. og data med den andre usb kabelen. så man slipper strømklumpen Ahh Skal ikke være lett nei Nei, det blir for dyrt. Men takk for tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå