Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 (endret) Jeg driver å installerer Windows på nytt her og har formatert 2 av 4 hardisker. Windows var installert på den ene og jeg dreiv å installerte filer som Spybot, Ad-aware, codecs og sånt når jeg begynnte å installere Norman Virus Controll. Når det var gjort så kopierte jeg 'downloaded' som jeg hadde sikkerhetskopert i norman mappa og måtte restarte siden det var en stor oppgradering. Når windows var kopiert så merka jeg at ingen programmer i d:\programfiler virka lenger. Alt jeg kunne gjøre var å se det som dere ser i vedlegget og se i noen undermapper derifra. Mapper som Spybot, madonion og så kan jeg ikke opne engang <mappenavn> er ikke tilgjengelig Ingen tilgang Kommer da. Hva skal jeg gjøre for å fikse dette? Er det Norman sin skyld? edit: Hvis det har noe å si så er det en WD 200GB S-ATA som har virka fint med god kjøling i noen mnd nå. edit2: Endra emnetittelen siden det har hvert få folk her... Endret 13. februar 2005 av Slettet-nQdjz0
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 (endret) Formaterte de to hardsikene på nytt nå og la inn Wondows og drivere. Men det gikk dårlig når jeg skulle installere Norman Virus Controll igjenn. Jeg valgte å laste ned oppgraderinge når den blei installert. Etter restarten så har det skjedd det samme igjenn. Noen mapper er tomme og NVC virker ikke Må NVC installeres på c: mappa? jeg har installert den på d:\programmer\NVC Etter oppgraderinga og restarten så har noen filer flytta seg til d:\programmer og ikke inne i \NVC edit: Fant det ut nå. Jeg installerte NVC i "D:\Programmer\Sikkerhet\Norman" istedenfor siden en mappe allerede het NVC og gjorde hardsiken aktiv via datamaskinbehandling Endret 13. februar 2005 av Slettet-nQdjz0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå