Gå til innhold

Finnes det alternativ til 5140?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Har nå en nokia 5100, synes den er treig og jævelig, har allikevel hatt den ett års tid, og den gjør forsåvidt jobben, den største grunnen til at jeg har beholdt den er at den tåler mye, og at jeg enkelt kan bytte dekseler og display beskyttelse.

 

Jeg vil ha igjen en telefon som tåler minst like mye.

 

Har vurdert 5140, men siden denne stort sett blir slaktet i tester og i brukererfaringer, velger jeg glatt å styre unna denne, spesielt også siden den har omtrent samme software og hardware som min 5100.

 

Finnes det noen skikkelige alternativer? vet at siemens har noe lignende telefoner, men den forrige siemens telefonen jeg hadde, hadde ett sinnsykt treigt meny oppsett, og ett helvete å skrive sms på, så er litt usikker.

 

Viktig for meg at den tåler mye, at den har bra lyd og at den er enkel og kjapp å skrive sms med.

 

Noen som kan anbefale noe?

 

:w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan jo vente litt på Siemens M75 hvis den kommer.

Den er en skikkelig klump som ser ut til å tåle et stup fra tier'n ned på bein hard betong.

Overdriver litt, men du skjønner vel ponget.

Lenke til kommentar

Den er en skikkelig klump som ser ut til å tåle et stup fra tier'n ned på bein hard betong.

Overdriver litt, men du skjønner vel ponget.

En av de Nokia 5210'ene som jeg har har detti 8 meter ned for så å lande på et betonggulv og lever nesten i beste velgående enda ( antennedelen måtte teipes på og høytaleren skurrer) så det du sa trenger ikke nødvendigvis være overdrevent for å være en sånn telefon...

 

Finnes det noen skikkelige alternativer? vet at siemens har noe lignende telefoner, men den forrige siemens telefonen jeg hadde, hadde ett sinnsykt treigt meny oppsett, og ett helvete å skrive sms på, så er litt usikker

 

Hvis det er lenge siden du hadde siemens telefon så kan det jo hende at du liker de nå, du kan jo alltids spørre om å få prøve en i en butikk...

Lenke til kommentar
5140 tåler da mye den! :thumbup:

En venn av meg har den og er kjempefornøyd! Han har mista den i bakken flere ganger og mista den i vann og sånn, men den funker like godt

M65 er dårlig :thumbdown: Den tåler kanskje en god del men menyoppsettet og utformingen er tragisk :no:

Personlig ville jeg valgt 5140

Menyoppsettet til M65 er mye bedre enn 5140! menyoppsettet til 5140 er gammelt og dårlig. Siemens M65 er mye bedre på det området. programvaren bør kanskje oppdateres, men det kan gjøres på siemens sine hjemmesider. Kameraet og skjermen til M65 er også en klasse over 5140.

 

Etter min mening er det ikke tvil om hvilken av disse du bør kjøpe.

 

Uansett ville nok jeg ventet på M75 som kommer til sommern!

Lenke til kommentar

Ta en skikkelig fet mobil, som SE K700i og surr hele mobilen inn i gummi og gaffateip! Da har du en fet mobil som tøler en støyt! Ang. 5100 er jeg helt enig. Har selv hatt denne mobilen i ca. 9 mnd og er dritt lei av den. Har aldri vært borti noe trægere. Til og med min første mobil-en 3210 var bedre! De mest bortkasta 2K jeg noen gang har brukt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...