Gå til innhold

D500 vs SE Clara


Mr team

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det uoffisielle navnet på Clara er vel K750.

Synes også den slider bakdelen er litt frekk ja, ser veldig digital kamera ut.

Håper Clara kommer tidlig i annet kvartal da, men er sjelden det siste kommer tidlig ut i Norge dessverre.

Noen synspukter på barnesykdommer mht D500?

Er så kjedelig med det ved nye mobiler... sukk, kan de ikke gjøre en stabil og endelig software før de slipper den på markedet?

Derfor jeg drøyer kjøp av D500 også...

:whistle:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Var kanskje litt tidlig ute med denne topicen jeg men... nå prøver jeg med igjen, noen synspunkter på denne, hva bør jeg gå for, fordeler og ulemper med de to mobilene her?

W800 virker jo utrolig bra da, men den er ikke ute før i September, og det er lenge...

Hva bør jeg satse på, K750, eller gå for Samsung sin D500?

 

:roll:

Lenke til kommentar

Hvis du skal vente på k750, så kan du vente på k780. Kan du vente på k780, så kan du vente på k800 osv...

 

(hverken k750, 780 eller 800 er altså telefoner på markedet)

 

DEt jeg prøver å si er at det vil med mobiler som med data alltid komme noe bedre neste år eller neste måned, man kan ikke sammenligne et produkt i dag med fremtiden uten videre.

 

Kjøp D500 du hvis du vil ha ny mobil i dag, eller vent og ta en ny vurdering når k750 virkelig er kommet. Det kan godt være at når 750 endelig kommer, så er det kommet D550??? Skjønner?

Lenke til kommentar
Men den følelsen av kvalitet når du holder en mobil er bare deilig...Altså metal mobiler - SE T610, Motorola's Raz'r - lekkert!

Må si meg veldig uenig i at T610 har så særlig mye kvalitet.

Søstera mi hadde den i ca. et år, og den var FULL av riper over HELE mobilen, og de to "hjørnene" i bunnen av mobilen var helt slipt bort nesten.

Hun behandlet den ikke mye værre en andre fjortisjenter.

 

Men er enig i det de to siste har sagt her, at du bør vente til K750i kommer ut, så an du se om det ikke er noe annet som passer bedre. Kan godt være Samsung også plutselig slår til å hiver ut et par mobiler på markedet før noen rekker å blunke. :cool:

 

Design er jo selvfølgelig en smaksak, så hvis du liker K750i's design, er jo det en +...

(Personlig syns jeg den liger for mye på T630, og den mobilen er ikke akkurat sjelden. Dritlei designet.)

Lenke til kommentar
Tror D500E har mer minne...

156 MB faktisk som det stod nevnt ettellerannet sted på forumet her ;)

bmwm3: Stikk innom din nærmeste forhandler og prøv D500 da vel! Den er god å holde i og fin å se på, og den bruker hele displayet til kamerasøking... Men så kommer alle de "små" feilene innimellom kvaliteten, så da blir det egentlig opp i opp hvis du skjønner. Jeg har hatt SE i 1,5 år og klarte ikke å holde på min D500 mer enn 1 dag. Derfor solgte jeg den fordi jeg ikke klarte å vende meg til den.

Men for all del, prøv før du kjøper, så du ikke sitter igjen med katta i sekken :p

Lenke til kommentar
Tror D500E har mer minne...

156 MB faktisk som det stod nevnt ettellerannet sted på forumet her ;)

bmwm3: Stikk innom din nærmeste forhandler og prøv D500 da vel! Den er god å holde i og fin å se på, og den bruker hele displayet til kamerasøking... Men så kommer alle de "små" feilene innimellom kvaliteten, så da blir det egentlig opp i opp hvis du skjønner. Jeg har hatt SE i 1,5 år og klarte ikke å holde på min D500 mer enn 1 dag. Derfor solgte jeg den fordi jeg ikke klarte å vende meg til den.

Men for all del, prøv før du kjøper, så du ikke sitter igjen med katta i sekken :p

 

Det er det jeg er redd for...

Og idag solgte jeg min K700 til en kamerat som bare måtte ha den idag-sukk...

Klarer ikke gå tilbake å bruke min gamle slitne Z600...Treg stor og ja...

 

:blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...