Mr.Noob Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Nå har jeg endelig fått kommet i gang med å lage acounten min. Men da jeg kommer til betaling og sånnt så stusser jeg litt, skal jeg velge en måned med betaling siden det er en måned gratis som fulgte med spillet? Og det kommer ingen regning på den måneden selv om jeg velger en måned med betaling under registreingen? Er det "guest pass" man får når man bruker den gratis måneden?
TRS Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 den betalingsmetoden du velger er den som begynner å "løpe" etter den gratis måneden er over (når du skal begynne å betale)
Mr.Noob Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Skrevet 11. februar 2005 kommer det til å bli trukket penger med en gang gratis måneden er ferdig eller må jeg bestille nye måneder etter gratis måneden? For jeg vet ikke om jeg skal spille mer etter gratis måneden.
mrxzero Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Tror det blir trukket automatisk, var ihvertfall slike med Anarchy Online, Final Fantasy XI og City of Heroes. Det du eventuellt kan gjøre er å deaktivere kontoen rett etter at den er aktiverte, så vil den kun være gående ut den perioden du har betalt (altså når den første gratis måneden er ferdig fryses kontoen). Om dette også gjelder WOW vet jeg ikke, men jeg regner med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå