Gå til innhold

Fatter'n sitt visa-kort -> Hvilket navn?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg skal bruke fatter'n sitt visa-kort. Må jeg da oppgi hans navn også da? Eller kan jeg bruke mitt eget? (Driver å lager account) :dontgetit:

Endret av Pug
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det er vel under betalingsprosessen? Da må du nok bruke all info om korteier... ;)

Ja, trodde det...

Hva når jeg får meg eget visakort ol? Kan jeg da overføre kontoen til mitt navn? :p

Skrevet
Det er vel under betalingsprosessen? Da må du nok bruke all info om korteier... ;)

Ja, trodde det...

Hva når jeg får meg eget visakort ol? Kan jeg da overføre kontoen til mitt navn? :p

Viss du leser litt på forumet til Blizzard så finner du ut av det meste du vil vite!

Skrevet

Ja, trodde det...

Viss du leser litt på forumet til Blizzard så finner du ut av det meste du vil vite!

Nope, fant ikke noe... Er litt dårlig til å lete også da :roll:

Det stod noe om at en kan forandre betalingsmetode etterhvert, men ikke noe om at en kan forandre til et annet navn. :roll:

Skrevet
Kikket etter det jeg også, fant heller ikke. Lettet ikke med lupe da.

Står at man må være 18 for å kunne registrere uansett, så da har jeg ikke noe valg uansett om det går ann å forandre senere eller ikke. :roll:

Skrevet
Hvis jeg skriver min fars/mors navn der, det vil ikke merkes ingame?

Nei, tror ikke det. Du velger jo et eget brukernavn, og et annet navn til characteren din igjen om du vil, så tror det skal gå greit.

Skrevet

Det vil helt sikkert ikke være noe problem.

Navnet som står på kortet kan være helt ulikt navnet som står på han som skal ha kontoen, alt de bryr seg om er at de får penger, hvor det kommer fra er ikke Blizzard sitt problem.

Når du siden får ditt eget kort er det helt sikkert en option under account sida som sier noe som : "change billing information". Da går du bare dit og bytter ut kortnummer og navn...

Skrevet
Det vil helt sikkert ikke være noe problem.

Navnet som står på kortet kan være helt ulikt navnet som står på han som skal ha kontoen, alt de bryr seg om er at de får penger, hvor det kommer fra er ikke Blizzard sitt problem.

Når du siden får ditt eget kort er det helt sikkert en option under account sida som sier noe som : "change billing information". Da går du bare dit og bytter ut kortnummer og navn...

Ja, høres sannsynlig ut det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...